نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

ویدیوی گیم‌ پلی جدید The Last Campfire؛ بازی جدید سازندگان No Man's Sky

سازنده بازی No Man's Sky ویدیو گیم پلی تازه‌ای از پروژه جدید آنها یعنی The Last Campfire منتشر کرده است که ویژگی‌های آن را نمایش می‌دهد.

اگرچه بازی The Last Campfire قرار است تابستان امسال راهی بازار شود اما تاکنون اطلاعات کمی از آن در دست داشتیم؛ اما حالا این فرصت پیش آمده که گیم‌پلی آن را مشاهده کنیم. خوشبختانه سازندگان ویدیویی را از بخشی از بازی منتشر کرده‌اند و آنطور که از این نمایش پیدا است، با بازی امیدوارکننده‌ای طرف هستیم.

این بازی در مقایسه با بازی قبلی استودیو هلو گیمز (Hello Games) اندازه‌ی بسیار کوچک‌تری دارد و دیگر قرار نیست سیاره‌ها و سرزمین‌های گسترده را در بر داشته باشد. البته با توجه به مشکلاتی که در ابتدا برای No Man’s Sky پیش آمد، کوچک شدن مقیاس بازی جدید احتمالا بهترین تصمیمی بود که سازندگان می‌توانستد بگیرند. بازی در نخستین نگاه، تا حدی شبیه بازی Hob، ساخته‌ی رونیک گیمز (Runic Games) به نظر می‌رسد. البته The Last Campfire نسبت به آن بازی حال‌وهوای متفاوتی دارد. راوی تریلری که از بازی به نمایش در آمده، حس‌وحال بازی را نوعی جذاب از فانتزی تاریک توصیف می‌کند.

قرار است در این بازی پازل‌های متعددی وجود داشته باشد و هدف سازندگان این است که هر یک از پازل‌ها، حس‌وحال متفاوتی داشته داشته باشد. آن‌ها نمی‌خواهند چینش پازل‌ها به سبک همیشگی از آسان به سخت مرتب شده باشد، بلکه می‌خواهند هریک از آن‌ها حس متفاوتی داشته باشد. به گفته‌ی طراح ارشد بازی یعنی استیون برگس، این بازی شبیه «ترکیبی از همه‌ی انواع پازل‌های منطقی» به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی The Last Campfire هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی ندارد اما قرار است برای پلتفرم‌هایی نظیر ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سویچ و پی سی منتشر شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو هلو گیمز چیست؟


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده