نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

سه بازی احتمالی ماریو برای بازسازی مشخص شد؛ احتمال عرضه بازی‌ها در یک بسته

گویا آثار مد نظر نینتندو برای ریمستر کردن بازی‌های ماریو به مناسبت ۳۵ سالگی مجموعه، Super Mario 64، بازی Super Mario Sunshine و Super Mario Galaxy هستند.

روز گذشته خبری مبنی بر تصمیم کمپانی نینتندو (Nintendo) منتشر شد که قصد ریمستر کردن چند بازی از محبوب‌ترین بازی‌های سه بعدی مجموعه ماریو به مناسبت ۳۵ سالگی آن مجموعه را دارد. در خلال همان اخبار نیز مشخص شد که بازی‌های مذکور در سال جاری میلادی به بازار خواهند آمد. با این حال اما خبری مبنی اینکه چه بازی‌هایی قرار است ریمستر شوند، به دست نرسید. حالا اما به نظر فهرست بازی‌های مدنظر نینتندو به دست رسیده است.

بنابر گزارش سایت VGC، به نظر نینتندو قصد ریمستر کردن سه بازی Super Mario 64، بازی Super Mario Sunshine و Super Mario Galaxy را برای انتشار در سال ۲۰۲۰ دارد. این فهرست همچنین گویا فهرست قطعی است. علاوه‌بر این، بنابر همان گزارش منبعی اعلام کرده است هر سه‌ی این بازی‌ها در یک بسته منتشر خواهند شد. به بیان دیگر، کمپانی ژاپنی سه بازی Super Mario 64 و Super Mario Sunshine و Super Mario Galaxy را در یک بسته با قیمت یک بازی منتشر خواهد کرد. این بسته که برای سالگردی خاص تدارک دیده شده است به جای انتشار جداگانه هر بازی، این آثار را با قیمتی واحد به دست مخاطب خواهد رساند.

اگر گزارش مذکور درست از آب در آید، نتیجه یک پیشنهاد باارزش از سوی نینتندو است. فروش سه بازی سه بعدیِ قدیمی و محبوب در یک بسته‌ی به نظر ۶۰ دلاری، می‌تواند با استقبال دارندگان نینتندو سوییچ همراه شود. با توجه به تعداد گزارش‌های به دست رسیده درباره احتمال بالای ریمستر شدن این سه بازی از مجموعه سوپر ماریو، احتمال انتشار این سه بازی برای نینتندو سوییچ در سال جاری بسیار بالا به نظر می‌رسد و اگر گزارش‌های به دست رسیده درست باشند، پس در آینده‌ای نزدیک اخباری رسمی در این باره به گوش خواهد رسید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده