// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

تاربخ انتشار بازی The Outer Worlds برای نینتندو سوییچ مشخص شد

امروز اعلام شد نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds که چندی پیش تأخیر خورده بود، در تاریخ ۱۶ خرداد ماه منتشر خواهد شد.

ویروس کرونا که این روزها تقریبا همه جا اسم آن را می‌شنوید، توانسته است تمامی حیطه‌های زندگی همه‌ی مردم جهان را تحت تاثیر قرار دهد. بازی The Outer Worlds از استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) در ۳ آبان ۱۳۹۸ به‌صورت رسمی عرضه شد و توانست نظرات مثبت منتقدان و کاربران را به خود جلب کند اما چندی پیش متوجه شدیم که ویروس کرونا باعث تأخیر در انتشار نسخه نینتندو سوییچ The Outer Worlds شد.

 ناشر بازی The Outer Worlds یعنی پرایوت دیویژن (Private Division) به‌تازگی اعلام کرده است که این بازی در تاریخ ۱۶ خرداد امسال (۵ ژوئن) منتشر خواهد شد. پیش از این در ماه فوریه به‌دنبال شیوع کرونا و به‌دلیل تعطیل شدن شعبه‌ی چینی شرکت Virtuos که در حال تدارک نسخه‌ی سوییچ The Outer Worlds بود، انتشار این بازی تا تاریخی نامعلوم تأخیر خورده بود. این بازی در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۶ اسفند منتشر شود.

استودیو Private Division در آن زمان اعلام کرد که نسخه‌ی فیزیکی نینتندو سوییچ بازی The Outer Worlds نیز تولید خواهد شد. این نسخه‌ی فیزیکی نیز به همراه نسخه‌ی دیجیتالی در تاریخ ۱۶ خرداد ماه عرضه می‌شود اما کارتریج نسخه‌ی فیزیکی بازی نیاز به دریافت یک پچ روز اول خواهد داشت که حجم آن تا ۶ گیگ ممکن است باشد. قیمت هر دو نسخه‌ی بازی The Outer Worlds هنگام انتشار در تاریخ ۱۶ خرداد ماه ۵۹.۹۹ دلار خواهد بود.

The Outer Worlds هم‌اکنون برای پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر شده است و به‌زودی نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد که در بخش‌هایی از آن می‌خوانیم:

استودیو آبسیدین اینترتینمنت با ساخت The Outer Worlds به سازنده‌های بازی‌های نقش‌آفرینی نشان داده است که با محتوای کم هم می‌توان یک بازی شدیدا سرگرم کننده و ارزشمند را توسعه داد. بااینکه این بازی در بخش‌هایی نظیر مکانیسم‌های مبارزه‌ای دشمنان مشکلاتی را در خود جای داده است، اما داستان‌سرایی، شخصیت‌های بازی، محیط‌ها و جلوه‌های بصری به‌گونه‌ای نوشته و طراحی شده‌اند که می‌توانید از ثانیه‌به‌ثانیه بازی لذت ببرید و یک تجربه فراموش نشدنی را کسب کنید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده