نویسنده: روزبه حسینی
// سه شنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه آزمایشی رایگان Ghost Recon Breakpoint منتشر شد

نسخه آزمایشی رایگان بازی Ghost Recon Breakpoint از امروز آغاز می‌شود و بازیکنان می‌توانند سه نفر دیگر را نیز برای بخش کوآپ به بازی دعوت کنند.

اگر تاکنون فرصت تجربه بازی Ghost Recon Breakpoint را نداشته‌اید حال فرصت خوبی فراهم شده است؛ چرا که طبق آخرین اخبار بازی، امروز شرکت یوبیسافت (Ubisoft) نسخه‌ی آزمایشی شش ساعته‌ی رایگان این بازی را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی معرفی و اعلام کرد که این نسخه از امروز در دسترس خواهد بود. همچنین کسانی که پیش از این بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند تا سه نفر از دوستان خود را به بازی دعوت کنند تا بخش رایگان شش ساعته‌ی خود را به صورت کوآپ تجربه کنند که در واقع جزو ساعات رایگان شش ساعته‌ی تک نفره به حساب نمی‌آید و بازیکنان می‌توانند علاوه بر تجربه‌ی بازی به صورت کوآپ، شش ساعت نیز به تنهایی بازی کنند. نسخه‌ی آزمایشی بازی Ghost Recon Breakpoint تا ماه آینده در دسترس خواهد بود. 

نکته‌ی قابل توجه مخصوصا برای طرفداران سری بازی اسپلینتر سل (Splinter Cell) آن است که این نسخه‌ی آزمایشی اجازه می‌دهد تا مرحله‌ی اول بخش دوم از سیزن پس بازی را تجربه کنند. این بخش Deep State نام دارد که دو کلاس جدید، حالت Ghost Experience و اولین بخش از یک کمپین هشت قسمتی را به حضور شخصیت سم فیشر از سری اسپلینتر سل به بازی اضافه می‌کند. 

این نسخه‌ی آزمایش پس از شش ساعت به پایان می‌رسد اما کاربران می‌توانند پیشرفت خود را ذخیره کنند تا پس از خرید نسخه‌ی کامل بازی، بازی را از ابتدا شروع نکرده‌ باشند و پیشرفت‌شان حفظ شده باشد. در کنار این مورد، اگر کسی نسخه‌ی رایگانی را که چندی پیش برای بازی منتشر شد، هنوز به اتمام نرسانده‌ است، می‌تواند در کنار نسخه‌ی رایگان، نسخه‌ی آزمایشی بازی را نیز تجربه کند و در واقع زمان بیشتری را به بازی بپردازد. 

اگر این بازی را در اختیار ندارید باید نسخه‌ی آزمایشی رایگان آن را را از طریق فروشگاه پلتفرم خود دریافت کنید که ویژگی دعوت دوستان را نیز در خود خواهد داشت. 

بازی Ghost Recon Breakpoint از زومجی نمره ۳.۵ را دریافت کرد. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی گوست ریکان بریک‌پوینت را می‌توانیم یک شکست کامل در مجموعه بدانیم. داستان خسته‌کننده، باگ‌های پرشمار و هوش مصنوعی تاریخ‌گذشته بازی در همان ساعات ابتدایی به شدت خودنمایی می‌کنند و مانع لذت بردن بازی‌کنان می‌شوند. شلوغ‌کاری یوبی‌سافت در گنجاندن عناصر گیم‌پلی مختلف از بازی‌های متفاوت باعث شده است تا با محصولی بی‌هویت روبه‌رو شویم که محتوای مختلفی دارد، اما همه آنها ناقص‌ هستند و نمی‌توانند در نهایت بازیکن را راضی کنند.

 نظر شما در مورد نسخه‌ی آزمایشی رایگان این بازی چیست؟ آیا به تجربه کردن آن علاقه دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده