// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

نینتندو قصد رونمایی از نسخه های ریمستر و بازی های جدید مجموعه Mario را دارد

مطابق گزارش تازه منتشرشده توسط رسانه‌ی کوتاکو، نینتندو با معرفی بازی‌های جدید و ریمسترشده برای نینتندو سوئیچ از سری Mario به استقبال سی‌وپنجمین سال‌روز ورود لوله‌کش دوست‌داشتنی به دنیای ویدیوگیم می‌رود.

ماریو

بر کسی پوشیده نیست که ماریو ماریو (نام خانوادگی او هم بنا به‌گفته‌ی شیگرو میاموتو افسانه‌ای تفاوتی با اسم او ندارد!) یکی از محبوب‌ترین و از لحاظ تاریخی یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های خلق‌شده در دنیای بازی‌های ویدیویی است. اما اگر فکر کردید که برنامه‌های نینتندو برای سرگرم کردن افراد علاقه‌مند به او و دارندگان نینتندو سوییچ تمام شده است، سخت در اشتباه هستید. چرا که براساس یک گزارش جدید نینتندو به‌زودی به مناسبت ۳۵سالگی این مجموعه‌ی بزرگ (.Super Mario Bros در سال ۱۹۸۵ میلادی برای کنسول NES عرضه شد) نه‌تنها بازی/بازی‌های جدیدی از سری Super Mario را معرفی می‌کند، بلکه از انتشار چندین و چند نسخه‌ی ریمسترشده‌ی جدید از بازی‌های قدیمی «ماریو» روی سوییچ نیز خبر می‌دهد. همچنین در این روز پراهمیت برای شرکت ژاپنی اخبار جدید درباره‌ی پیشرفت مراحل ساخت پارک تفریحی Super Nintendo World و اطلاعاتی کلیدی راجع به انیمیشن سینمایی بلند Super Mario نیز با طرفداران به اشتراک گذاشته می‌شوند. ماجرا هم از جایی جالب‌تر می‌شود که بدانید سازندگان می‌خواستند تمام این اخبار از جمله نمایش‌های مرتبط با بازی‌های «ماریو» روی نینتندو سوییچ را در E3 2020 اعلام کنند، اما ویروس کرونا سبب از بین رفتن آن رویداد شد و همین اتفاق هم رقم‌زننده‌ی برنامه‌ی اجرایی دیگری برای شرکت محبوب ژاپنی بود. اکنون نیز اگر تمام اطلاعات منتشرشده توسط گزارش مورد بحث صحیح باشند، نینتندو این اخبار را نهایتا تا پیش از سیزدهم سپتامبر امسال (۱۳ شهریور) تحویل طرفدارها می‌دهد؛ البته احتمالا این رخداد در تاریخی به مراتب نزدیک‌تر اتفاق می‌افتد.

اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیستند اما شایعه‌های پررنگ جدید می‌گویند که یک بازی جدید از سری Paper Mario و نسخه‌ی ریمستر بازی Super Mario Galaxy از جمله محصولاتی هستند که نینتندو در سی‌وپنجمین تولد ماریو تاریخ عرضه‌ی آن‌ها روی نینتندو سوییچ را تقدیم گیمرها خواهد کرد.


منبع Kotaku زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده