// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بررسی بازی Resident Evil 3 Remake از دید سایت‌های معتبر دنیا

چندی پیش میانگین نمرات بازی Resident Evil 3 Remake در دسترس قرار گرفت و شاهد عملکرد خوب این بازی هستیم.

شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Resident Evil 2 Remake، با بازسازی یکی از بهترین نسخه‌های مجموعه رزیدنت ایول تجربه‌ای متفاوت با کاراکترهایی آشنا را در اختیار کاربران قرار داد. این در حالی است که کپکام با بازسازی Resident Evil 3 هم قصد دارد تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد. تجربه‌ای که بتواند درکنار جذب کاربران جدیدی به این مجموعه، بازیکنان قدیمی را هم راضی نگه دارد. با اینکه کلیت داستان بازی دست نخورده باقی مانده است، اما گیم‌پلی و طراحی‌های بازی دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

کپکام اعلام کرده که گیم‌پلی Resdient Evil 3 Remake اکشن‌تر از بازسازی نسخه دوم است. ازاین‌رو جیل ولنتاین می‌تواند از ویژگی جاخالی دادن استفاده کند. همچنین اگر زمان‌بندی دقیقی برای این کار داشته باشید، اصطلاحا عمل Perfect Dodge را انجام داده‌اید و بازی در یک حالت صحنه آهسته قرار گرفته و می‌توانید به زامبی‌ها و همچنین نمسیس آسیب بیشتری را هم وارد کنید. از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی بازی هم می‌توان‌به قابل بازی بودن کاراکتر کارلوس در قسمتی از بازی اشاره کرد. از نظر ظاهر هم کاراکترهایی مثل کارلوس و جیل ولنتاین به کل تغییر کرده‌اند و کپکام اعلام کرده که این تغییرات به‌خاطر واقع‌گرایانه جلوه دادن شخصیت‌ها است.

چندی پیش میانگین نمرات بازی رزیدنت ایول 3 ریمیک منتشر شد و و هم‌اکنون میانگین نمرات آن در دسترس قرار گرفته است. در ادامه نگاهی به توضیحات بررسی بعضی از سایت‌های معتبر دنیا از بازی Resident Evil 3 Remake خواهیم انداخت. 

Resident Evil 3 Remake

  • سازنده: کپکام
  • ناشر کپکام
  • سبک: ترسناک بقا
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان

Resident Evil 3 Remake

هاردکور گیمر: ۹۰ از ۱۰۰

اگر Resident Evil 3 Remake را یک بازی جدا درنظر بگیریم، یک دستاورد عالی دیگر برای کپکام به‌حساب می‌آید. شاید بازی نتواند عاشقان نسخه اصلی را راضی نگه دارد، اما در راضی نگه داشتن کاربرانی که با ریمیک نسخه دوم تجربه خوبی را کسب کرده‌اند، کار خود را با موفقیت انجام داده است.

دوال شاکرز ۸۵ از ۱۰۰

من بازی Resident Evil 3 را پیشنهاد می‌کنم و شگفت‌زده نخواهم شد اگر بخش‌های از ریمیک تجربه‌ی بهتری را ارائه دهند.

گیمز رادار+: ۸۰ از ۱۰۰

یک نسخه جذاب دیگر از از سری رزیدنت ایول که متاسفانه عمیق نیست. 

توئين‌فینیت ۷۰ از ۱۰۰

Resident Evil 3 Remake خسته کننده تمام می‌شود. بازی خوبی است، اما خسته کننده است. بازی از نظر ظاهری چشم‌نواز و خیره کننده است. بااین‌حال دو بار آن را تمام کردم و حس راضی کننده یک بازی رزیدنت ایول با کیفیت را کسب نکردم. من می‌خواهم ۶۰ دلار برای بازی بپردازم تا طعم بد بازی بیشتر برایم جلوه کند و در نهایت، آن را با قیمت کامل به کاربران قدیمی و هاردکور بازی پیشنهاد نمی‌کنم.

پوش اسکوئر: ۷۰ از ۱۰۰

Resident Evil 3 Remake پتانسیل این را داشت که از نسخه اصلی خود موفق‌تر شود، اما وجود محتویات بریده و نمسیس، سبب شده است تا این اتفاق رخ ندهد. بااین‌حال بازی هنوز ارزش تجربه و بازگشت به راکون سیتی و بیمارستان آن را دارد. در انتها این سوال برای مخاطب به وجود می‌آید که چه اتفاقی می‌افتاد اگر بیشتر به بازی توجه می‌شد؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده