نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۲

در بازی Doom Eternal یک پیستول مخفی وجود دارد

بازیکنان می‌توانند با استفاده از بخش دستورها و به‌کمک موتور تقلب، پیستول حذف شده از بازی Doom Eternal را بازیابی کرده و از آن استفاده کنند.

برخلاف بازی‌های تیراندازی دیگر که از همان ابتدا یک پیستول به بازیکن می‌دهند، بازی Doom Eternal این‌بار مستقیماً به‌جای پیستول، سلاح شاتگان را به بازیکنان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که قبلاً وجود پیستول در بازی برنامه‌ریزی شده بود، ولی زمانی‌که متناسب با جریان گیم‌پلی نبود، این سلاح به‌طور کلی از بازی حذف شد. گرچه این سلاح هنوز در بازی حضور دارد و بازیکن می‌تواند از طریق بخش دستورها به کمک Cheat Engine به این سلاح دسترسی پیدا کنند.

بخش دستورها بازی Doom Eternal با تشکر از کارهای SunBeam در Fearless Revolution Forums در دسترس است، البته دستورها استفاده از پیستول توسط کاربری به‌نام Archangel73337 کشف شده‌اند. علاوه‌بر پیستول کدهای دیگری نیز درون بازی Doom Eternal مخفی شده‌اند تا بازیکنان به کمک آن‌ها به آیتم‌هایی دسترسی پیدا کنند که ازطریق گیم‌پلی معمولی نمی‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در انجمن Fearless Revolution، بقیه کدهای مخفی شده را به‌طور کامل مورد بررسی قرار داده‌اند، شما می‌توانید ازطریق این لینک، مطالب دیگر این انجمن را مشاهده کنید.

دیو اورشی، رئیس استودیو New Blood Interactive، یکی از کسانی بود که این موضوع را در توییتر خود به اشتراک گذاشت. او در توییت خود این‌گونه نوشت:

احتمالاً تا الان شنیده‌اید که در ابتدا یک پیستول در بازی Doom Eternal حضور داشته است و بله، این سلاح هنوز هم ازطریق بخش دستورها (با کمک موتور تقلب) در بازی قابل دستیابی است. من شنیده‌ام که این سلاح درواقع به‌دلیل متناسب نبودن با جریان مبارزه گیم‌پلی، از بازی حذف شده است. البته هنوز هم این پیستول بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد.

دانلود از آپارات

البته هنوز هم با حذف پیستول از بازی، بسیاری از منتقدان از گیم‌پلی بازی Doom Eternal راضی هستند و امتیاز خوبی را به این بازی داده‌اند. بازی Doom Eternal در حال‌حاضر برای پلتفرم‌های پی‌ سی، پلی‌ اسیتشن 4، ایکس‌ باکس وان و استیدیا در دسترس بازیکنان است و برای کنسول نینتندو سوییچ در زمان دیگری منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده