نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 مجدداً تأخیر خورد

تاریخ انتشار بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 یک بار دیگر با تأخیر مواجه شده و این بار یک هفته دیرتر از زمان از پیش تعیین شده عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 عقب افتاده است. این اولین باری نیست که زمان عرضه DLC بزرگ بازی Fallout 76 با تأخیر مواجه می‌شود. این بسته‌ی الحاقی که اولین‌بار در کنفرانس E3 2019 و در کنار حالت بتل رویال بازی Fallout 76 با نام Nuclear Winter معرفی شده بود، ابتدا و در پی راه اندازی سرورهای خصوصی و پولی این بازی تا ماه اکتبر این سال تأخیر خورده بود. البته دلیلی که بتسدا این بار برای این تغییر تاریخ تشریح کرده، کاملاً قابل درک است. براساس اعلام اکانت رسمی بتسدا (Bethesda) در توییتر، تاریخ انتشار بسته الحاقی Wastelanders بازی Fallout 76 در پی شیوع ویروس کرونا و ایجاد توقف در روند توسعه‌ی محتوای این بسته به زمان دیگری موکول شده است.

 

Fallout 76 Wastelanders

بتسدا تصمیم گرفته تا برای حفظ سلامت کارکنان خود، شرایط دورکاری را برای فعالیت‌های آن‌ها فراهم کند. لذا تأخیری که در زمان انتشار بسته الحاقی Wastelanders ایجاد شده، خیلی طول نخواهد کشید. براساس متنی که در این پست توییتری منتشر شده، فرایند توسعه‌ی این DLC تقریباً تکمیل شده و تنها «آزمایش نهایی» آن باقی‌مانده است. طبق توضیحاتی توسط توسعه دهندگان این محتوا ارائه شده، این تست‌ها چیزی در حدود یک هفته زمان خواهد گرفت. بنابراین زمان نهایی انتشار DLC بازی Fallout 76 در تاریخ ۱۴ آپریل (۲۶ فروردین) تعیین شده است.

از محتوای جدیدی که با انتشار بسته الحاقی Fallout 76 Wastelanders به بازی اضافه خواهد شد، میتوان به موارد زیادی اشاره کرد، اما تمامی این موارد تحت عنوان تغییرات کاراکترهای غیرقابل بازی یا همان NPCها در بازی اعمال خواهند شد. این تغییر یکی از مهم‌ترین درخواست‌های طرفداران و جامعه‌ی بازیکنان Fallout 76 بوده و ویژگی‌های متعددی را به گیم‌پلی بازی اضافه خواهد کرد. بعد از انتشار این بسته، کاراکترهای NPC قادر به ارائه‌ی مأموریت‌های جانبی و فروش آیتم‌ها و عناصر مختلف بوده و سیستم دیالوگ‌ها و بررسی مهارت‌های آن‌ها با تغییرات گسترده‌ای مواجه خواهند شد. این موارد، همگی شاخصه‌های اصلی مجموعه‌ی Fallout را تشکیل داده و بالاخره بعد از گذشت نزدیک به دو سال راه خود را به Fallout 76 نیز باز خواهند کرد.

دانلود از آپارات

با در نظر گرفتن تمامی جوانب و برای اطمینان از کارکرد درست تمامی جوانب این بسته الحاقی، یک هفته زمان زیادی به‌نظر نمی‌رسد. به خصوص در شرایطی که بازی Fallout 76 در گذشته باگ‌ها و مشکلات فنی زیادی را به خود دیده است. در هر حال، با امید به برطرف شدن تمامی ایرادات این بازی، به‌نظر می‌رسد که الان زمان مناسبی برای خرید Fallout 76 است. شما می‌توانید در وبسایت رسمی بتسدا، نگاهی شرایط فروش این بازی داشته باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده