نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

دموی بازی Bravely Default 2 همراه با انتشار تریلری در دسترس قرار گرفت

دموی بازی نقش آفرینی Bravely Default 2 هم‌اکنون برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس است.

بازی نقش آفرینی Bravely Default 2 (ساخته‌ی استودیو Team Asano) در جریان مراسم نینتندو دایرکت اخیر حضور پررنگی داشت و از شخصیت‌ها و گیم‌پلی بازی رونمایی شد. تریلر منتشر شده از این بازی را می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید. طبق آخرین اخبار بازی، دموی این بازی نقش آفرینی هم‌اکنون برای کاربران نینتندو سوییچ از طریق فروشگاه Nintendo eShop در دسترس قرار دارد. 

بازی Bravely Default 2 دنباله‌ای برای نسخه‌ی قبلی خود با همین نام است و این بار داستان قهرمانان جدیدی را روایت می‌کند که به دنبال یافتن چهار کریستال هستند. شخصیت‌های این نسخه شامل سث (یک ملوان)، گلوریا (شاهزاده‌ای از سرزمین Lost Kingdom)، ادل (مزدور) و الویس (یک مسافر محقق) می‌شود. درست مانند نسخه‌ی قبل، سیستم مبارزات بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در مواقع لازم حمله کنند یا عقب نشینی کنند تا شرایط لازم برای حمله مجدد فراهم شود. 

متاسفانه فعلا هیچ تاریخ انتشار دقیقی از بازی اعلام نشده و فقط این را می‌دانیم که بازی در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین باید منتظر اخبار و تریلر‌های بیشتر از این بازی در ماه‌های آینده ماند. در کنار این مورد نینتندو به تازگی تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition را ۹ خرداد ماه اعلام کرده است. 

در نهایت شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Bravely Default 2 را در پایین مشاهده کنید. 

نظر شما راجع به این بازی چیست؟ آیا اشتیاقی به تجربه‌ی آن دارید و نسخه‌ی قبلی را بازی کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده