نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition اعلام شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition برای سوییچ مشخص شد. 

در رویداد نینتندو دایرکت که دیروز برگزار شد، نینتندو از تاریخ انتشار بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition هم رونمایی کرد. این بازی در واقع یک بازسازی از اثری متعلق به کنسول Wii است که در زمینه گرافیک بهبود‌هایی داشته و حتی برخی موسیقی‌های آن هم مجددا ضبط شده‌اند تا کیفیت به‌مراتب بهتری روی نینتندو سوییچ داشته باشند. طبق اعلام نینتندو، این بازی قرار است ۹ خرداد (۲۹ می) برای سوییچ منتشر شود. همچنین تریلری از بازی منتشر شد که از طریق لینک یوتیوب زیر می‌توانید آن را تماشا کنید:

در یوتوب تماشا کنید

علاوه بر تاریخ انتشار، همچنین مشخص شد که این نسخه قرار است شامل یک پایان‌بندی جدید هم باشد که محتویات داستانی و پایانی جدید را برای بازی به‌ارمغان می‌آورد. اینکه این بخش چطور با محتوای داستانی اصلی بازی مرتبط خواهد بود هنوز مشخص نیست ولی اضافه شدن آن، باعث خواهد شد تا حتی بازیکنانی که قبلا نسخه Wii U را تجربه کرده‌اند هم چیز جدیدی برای بازی کردن داشته باشند. 

Xenoblade Chronicles اولین بار در سال ۲۰۱۲ برای کنسول Wii منتشر شد و در سال ۲۰۱۵ هم پورت 3DS آن در دسترس قرار گرفت. شایعه‌های مختلفی از تاریخ انتشار نسخه بازسازی این اثر برای سوییچ به‌گوش می‌رسید که در نهایت تاریخ ۹ خرداد برای آن تایید شد و علاقه‌مندان می‌توانند بازی را در این زمان تجربه کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده