// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه رومیزی بازی Horizon Zero Dawn با تاخیر مواجه شد

نسخه رومیزی بازی Horizon Zero Dawn هم به جمع بازی‌هایی که به دلیل شیوع کرونا با تاخیر مواجه شده‌اند، اضافه شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Steamforged Games، سازنده بازی رومیزی Horizon Zero Dawn: The Board Game در تازه‌ترین اقدام خود با انتشار یک پست برای طرفداران از به تاخیر افتادن عرضه بازی خبر داد. دلیل این تاخیر نیز واضح است؛ پیش‌تر استودیو به دلیل شیوع ویروس کرونا اقدام به تعطیلی و به‌جای آن دورکاری افراد کرده بود و از این‌رو تمامی برنامه‌ریزی‌ها نیز با تغییراتی مواجه شد که یکی از آن‌ها تاخیر در عرضه بازی است.

طبیعتا مهم‌ترین مساله برای این استودیو سلامت تیم توسعه بازی است که باید در هر شرایطی لحاظ شود. البته تیم حاضر در استودیو Steamforged Games به‌ دلیل داشتن تجربه در دورکاری می‌توانند به‌سرعت به روال عادی توسعه بازی برگردند و از این‌رو هیچ مشکلی برای ادامه ساخت این بازی رومیزی وجود ندارد. یکی دیگر از دلایل این تاخیر تعطیلی کارخانه‌هایی است که استودیوهای سازنده بازی رومیزی با آن‌ها همکاری می‌کنند. تعدادی بازی رومیزی دیگر نیز در صف تولید این کارخانه‌ها قرار دارند که به‌محض آغاز به‌کار کردن کارخانه، ابتدا باید آن‌ها تولید شوند.

علاوه بر این خبر، استودیو Steamforged Games اطلاعاتی هم از مزایای پشتیبانی مالی از بازی منتشر کرد. در نظر داشته باشید که بودجه ساخت این بازی در کمپین کیک‌استارتر تامین شده است. اگر شما جزو کسانی باشید که در تمامی مراحل تولید بازی از آن حمایت کرده‌اید، علاوه بر خود بازی، یازده بسته الحاقی که هریک در جعبه مخصوص خود قرار دارند هم دریافت خواهید کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده