نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

بازی جدید استودیوی Avalanche با انتشار تریلری معرفی شد

استودیوی سوئدی Avalanche که ساخت و انتشار بازی Generation Zero را در کارنامه دارد، با انتشار تریلری خبر معرفی پروژه بعدی خود را رسما اعلام کرد.

استودیوی Avalanche علی‌رغم اینکه در سالهای اخیر در ساخت پروژه‌های بزرگی همکاری داشته است، اما باتوجه به بازخوردهای منتقدین و کاربران نتوانسته یک اثر شایسته و تحسین برانگیزی را روانه بازار کند. نمرات متوسط کسب شده توسط Just Cause 4، بازی Rage 2 و Mad Max تا حدی می‌تواند این ادعا را ثابت کند. شاید اگر نظرات گیمرها و اهالی این صنعت را جویا شوید، نکته مشترک همه آنها، طراحی مراحل خسته کننده این بازی‌ها باشد.

سال گذشته اما این استودیوی سوئدی کار ساخت و انتشار بازی جدیدی را به‌عهده گرفت. اثر شوتر اول‌شخصی که نه‌تنها شرایط را برای تیم سازنده بهتر نکرد، بلکه شاهد محصول نهایی ضعیف‌تری نیز بودیم. بازی Generation Zero در کنار یک جهان بزرگ و وسیع خود، به‌دلیل نبود یک داستان غنی و ماموریت‌های جانبی و NPC و همچنین وجود باگ‌‌هایی در حین تجربه آن، مانع تبدلیل شدن به یک اثر سرگرم کننده و زیبا شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی آوالانچ در اقدامی تازه تریلری کوتاه و مرموز از پروژه آینده خود را منتشر کرد. با اینکه ویدیوی پیش‌رو اطلاعات و جزییات خاصی را بازگو نمی‌کند، اما به‌نظر می‌رسد احتمالا با یک بازی شوتر اول شخصی روبه‌رو هستیم که شامل عناصر تخیلی و هیولایی نیز خواهد بود. نکته قابل توجه درمورد بازی این است که این‌بار استودیوی Systemic Reaction که زیرمجموعه آوالانچ است روی کار تولید این پروژه نقش دارد. اگر Generation Zero را تجربه کرده باشید، احتمالا هم‌عقیده هستید که یکی از معدود نکات مثبت آن طراحی محیط‌های واقع‌گرایانه بوده که باتوجه به این تریلر احتمالا در بازی پیش‌رو نیز شاهد این ویژگی خواهیم بود. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

البته باید توجه داشته باشید که هنوز هیچ اطلاعاتی مبنی‌بر اینکه این بازی قرار است برای نسل هشتم کنسول‌های خانگی عرضه شود یا پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس میزبان آن خواهند بود، دراختیار نیست.

به‌نظر شما استودیوی آوالانچ و تیم سازنده می‌توانند با عرضه این بازی شکست‌های گذشته را از ذهن گیمرها و منتقدین پاک کنند یا باز هم شاهد یک بازی ناقص خواهیم بود؟ لطفا پیش‌بینی‌ها و نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده