// پنجشنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

زمان آخرین رونمایی پلاتینیوم گیمز مشخص شد

استودیو پلاتینیوم گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که آخرین رونمایی از چهار پروژه درنظر گرفته شده در تاریخ ۱۳ فروردین ماه انجام می‌شود.

مدتی پیش بود که پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) وبسایت Platinum 4 را راه‌اندازی کرد. در این وبسایت قرار بود شاهد چهار رونمایی از سوی این استودیو صاحب نام ژاپنی باشیم. اولین معرفی انجام شده، ساخت نسخه ریمستر بازی The Wonderful 101 بود.

در ادامه مشخص شد که دومین رونمایی یک بازی ابرقهرمانی متفاوت به نام Project G.G بود که در جریان آن قهرمان بازی می‌تواند همانند اولترامن به یک ابرقهرمان عظیم الجثه تبدیل شود. هیدکی کامیا در توضیحات خود اعلام کرده بود که این بازی با محصولات ابرقهرمانی شرقی متفاوت است و المان‌های مخصوص‌به خود را دارد. این در حالی است که سومین معرفی، تاسیس یک استودیو جدید در توکیو بود. بااین‌حال مدتی است که کاربران منتظر چهارمین معرفی از سوی پلاتینیوم گیمز هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پلاتینیوم گیمز به‌تازگی اعلام کرده است که چهارمین معرفی در روز سیزدهم فروردین ماه (یک آوریل) انجام می‌شود. بااینکه اطلاعاتی از این معرفی در دسترس نیست، اما در گذشته کامیا و آتسوشی اینابا اعلام کرده بودند که روی پروژه‌ای مخفی و هیجان‌انگیز کار می‌کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده