// سه شنبه, ۵ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

مجموعه کتاب کمیک God of War: Fallen God معرفی شد

مجموعه کتاب کمیک God of War: Fallen God رسما معرفی شد که روی زندگی کریتوس در دوران بین نورس و یونان تمرکز دارد.

قطعا این سوال برای بسیاری از طرفداران شخصیت خدای جنگ یعنی کریتوس پیش آمده است که پس از داستان بازی God of War III و پیش از داستان بازی God of War (نسخه سال ۲۰۱۸) چه بر سر این شخصیت محبوب آمده است و او چه ماجراهایی را پشت سر گذاشته است؟ در حال صحبت در مورد یک دوره زمانی بسیار طولانی هستیم که تنها بخش کوچکی از آن را می‌دانیم. واقعا چه شد که کریتوس پس از وقایعی که در یونان از سر گذراند، سر از سرزمین‌های شمالی و اسکاندیناوی درآورد؟ اگر شما هم این سوالات را در ذهن خود مرور کرده‌اید، باید بدانید که شرکت Dark Horse خبرهای خوبی برای شما دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، این شرکت رسما مجموعه کتاب کمیک God of War: Fallen God را معرفی کرده است که وقایع بین نسخه سوم و چهارم بازی را روایت می‌کند. این مجموعه توسط کریس رابرتسون نوشته می‌شود و تونی پارکر هم تصاویر آن را طراحی می‌کند. در زیر می‌توانید مختصری از داستان این مجموعه را مطالعه کنید:

مجموعه God of War: Fallen God زندگی کریتوس را پس از شکست دادن زئوس و پشت سر گذاشتن آتنا روایت می‌کند؛ زمانی که وی به این باور رسیده که آزاد شده است و از این‌رو، راهی سفری به بیابان‌ها می‌شود تا مدتی از خانه و سرزمین خود دور باشد تا بتواند حس خشم و گناهی را که مدت‌ها به‌دنبال وی بوده است، پیدا کند. خشم کریتوس در مقابل حریفی که به‌نظر غیرقابل شکست می‌آمد؛ خودِ او. اما نبرد در مقابل خود غیرممکن و بدون پیروزی خواهد بود و بیشتر شبیه به دیوانگی است.

اولین نسخه یا شماره از این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۴ ماه ژوئن (۴ تیر ماه) منتشر شود.

خدای جنگ | God of War


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده