// سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

سیزن پس جدید بازی Anno 1800 با انتشار تریلری معرفی شد

شرکت یوبیسافت با انتشار تریلری از بسته‌های موجود در سیزن پس دوم بازی Anno 1800 رونمایی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بلوبایت که زیرمجموعه شرکت یوبیسافت است، در تازه‌ترین اقدام خود سیزن پس دوم بازی Anno 1800 را با انتشار تریلری معرفی کرد. کار این سیزن پس که حاوی چندین DLC است، با بسته الحاقی Seat of Power آغاز می‌شود که قرار است در تاریخ ۲۴ ماه مارس (۵ فروردین ماه) منتشر شود. در این بسته الحاقی امکان ساخت کاخ‌ها و قصرها به بازیکن داده می‌شود تا با ساخت آن‌ها علاوه‌بر زیبایی بیشتر شهر، سیاست‌های مختلفی را نیز پیاده کند. در این تاریخ یک آپدیت جدید هم برای بازی منتشر می‌شود که به بازیکنان امکان شخصی‌سازی سطوح Influence را خواهد داد.

بسته الحاقی دومی که قرار است به‌واسطه‌ی فصل دوم بازی Anno 1800 در تابستان منتشر شود، Bright Harvest نام دارد که ادوات کشاورزی مانند تراکتور و همچنین روش‌های کشاورزی را به بازی اضافه خواهد کرد. در این بسته همچنین شاهد تزئینات و دکورهای جدید با حال و هوای کشاورزی و صنعتی هم خواهیم بود. در زیر می‌توانید تریلر دومین سیزن پس بازی Anno 1800 را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

آخرین DLC از دومین سیزن پس بازی هم Land of Lions نام دارد که قرار است اواخر سال جاری میلادی منتشر شود. در این بسته باید به آفریقا سفر کنید و با سیستم‌های جدید آبیاری سعی کنید محیط بازی را آباد کنید. مواردی که این بسته‌ها به بازی اضافه می‌کنند بیشتر شبیه به محتوایی است که در بالا به آنها اشاره شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از محتوای یادشده منتشر نشده است. بازی Anno 1800 در حال حاضر برای کامپیوتر و از طریق فروشگاه‌های یوپلی و اپیک گیمز در دسترس قرار دارد. این بازی در بررسی زومجی موفق به کسب امتیاز خوب ۸.۵ شده است. در زیر می‌توانید بخش‌هایی از نظر زومجی را در مورد آن مطالعه کنید:

اگر قصد دارید که از سبک‌های رایج بازی‌های ویدیویی فاصله بگیرید و استراحت کوتاهی به خودتان بدهید، بازی Anno 1800 با المان‌های شهرسازی و استراتژی خود می‌تواند ساعت‌ها شما را روی صندلی‌تان میخکوب کند. در حالی که شاهد فضای آرامش‌بخش با موسیقی بی‌نظیر هستید در آن سو می‌تواند یک‌ گیم‌پلی بالانس شده و درگیر کننده را تجربه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده