نویسنده: روزبه حسینی
// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

بازی ترسناک The Persistence به‌زودی برای کنسول‌ها و پی سی عرضه می‌شود

بازی ترسناک The Persistence که پیش از این برای Playstation VR عرضه شده بود، به زودی برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر می‌شود.

طبق آخرین اخبار بازی، بازی ترسناک واقعیت مجازی The Persistence که پیش از این برای Playstation VR عرضه شده بود، به زودی برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر می‌شود. این بازی ترسناک، حال و هوایی روگ لایک و فضایی دارد و توسط استودیو Firesprite Games که در شهر لیورپول واقع شده، ساخته شده است. 

بازی The Persistence قرار است تا در تابستان امسال برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شود. در صفحه رسمی این بازی آمده است که: 

در بازی The Persistence، بازیکنان وظیفه دارند که در سال ۲۵۲۱ روی یک کشتی مستعمره فضایی زنده بمانند. کشتی فضایی Said با قتل‌های بسیار وحشیانه‌ای روبرو شده است و بازیکنان خود باید با اکتشاف و در رفتن و مبارزه راه خود را در راهروهای پیچ در پیچ و در حال تغییر کشتی پیدا کنند تا بتوانند آن را دوباره روی زمین برگردانند. 

به گفته‌ی استودیو Firesprite Games، پورت بازی برای پلتفرم‌های مذکور با بهبود رابط کاربری، کنترل و همچنین افکت‌های گرافیکی بهتری همراه خواهد بود تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی بهتری را از این بازی ترسناک در کنسول‌های خود داشته باشند. 

در پایان شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی The Persistence را تماشا کنید. 

نظر شما راجع به عرضه شدن بازی The Persistence برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی چیست؟ آیا تمایلی به تجربه‌ی این بازی ترسناک با المان‌های روگ لایک دارید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده