// دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۴

هفتمین سالگرد بازی Warframe پاداش های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

هفتمین سالگرد بازی Warframe فرا رسیده است و استودیو Digital Extremes آیتم‌های تزئینی مختلفی را برای کاربران درنظر گرفته است.

Warframe برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفت و در سال‌های بعد، برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم عرضه شد. استودیو دیجیتال اکستریم (Digital Extreme)، سازنده و ناشر Warframe، سعی کرده به‌واسطه‌ی محتویات جدید و اعمال تغییرات در ساختار بازی، تجربه‌ی متفاوت و کامل‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، وارفریم وارد هفتمین سال عرضه خود شده است و استودیو دیجیتال اکستریم به‌مناسبت هفتمین سالگرد بازی، آیتم‌های رایگانی را درنظر گرفته است. مهم‌ترین آیتمی که برای بازیکنان تدارک دیده شده، لباس جنگی Dex Raksaka است. بازیکنان تا قبل از ۱۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ (۳۰ مارس ۲۰۲۰) می‌توانند برای کسب این آیتم اقدام کنند. برای کسب این آیتم تنها کافی است وارد حساب کاربری خود در بازی شوید. در ادامه مشخص شده جدا از لباس جنگی ذکر شده، بازیکنان آیتم‌های تزئینی، سلاح‌های دکس و Slotهای سلاح سالگردهای گذشته را هم می‌توانند کسب کنند. 

برای کسب آن‌ها تنها کافی است در Alerts مخصوص ماه جاری میلادی شرکت کنید. استودیو دیجیتال اسکتریم به‌مناسبت هفتمین سالگرد بازی وارفریم اعلام کرده است:

Warframe رسما هفت ساله شد. پشت هر سال انباری از خاطرات و لحظاتی قرار دارد که نمی‌توان آن‌ها را فراموش کرد و زمان خلق خاطرات و لحظات خاطره‌انگیز جدیدی فرا رسیده است. با وارد شدن به بازی می‌توانید لباس جنگی در نظر گرفته شده را کسب کنید و ازطریق تجربه Alerts در آخر هفته‌های ماه مارس هم می‌توانید آیتم‌های سال‌های گذشته را کسب کنید.

از دیگر اخبار حول بازی Warframe هم می‌توان‌به اولین آپدیت بزرگ بازی در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد که هم‌اکنون در اختیار کاربران PC قرار گرفته است. از اینجا هم می‌توانید ظاهر این لباس جنگی را مشاهده کنید. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Warframe را تجربه کرده‌اید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده