// چهار شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر روز عرضه بسته الحاقی Warlords of New York بازی The Division 2

یوبیسافت تریلر سینمایی روز عرضه بسته الحاقی Warlords of New York بازی The Division 2 را منتشر کرده است که نبرد در منطقه منهتن را نشان می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

Warlords of New York نام جدیدترین بسته الحاقی بازی The Division 2 است که بازیکنان را وارد نیویورک می‌کند؛ جایی‌که داستان اولین نسخه روایت می‌شد. در این بسته الحاقی بازیکنان با آرون کینر روبه‌رو می‌شوند که یک مأمور سابق به‌حساب می‌آید. او هدایت منهتن را به‌دست گرفته و ازطریق سایر مأموران روگ، نقشه‌های شوم خود را پیش می‌برد. ازاین‌رو شما وظیفه دارید تا او را شکار کنید. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی Warlords of New York هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر دیویژن 2، تریلر سینمایی روز عرضه این بسته الحاقی را در دسترس قرار داده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد نبرد با گروه آرون در جنوبی‌ترین منطقه منهتن هستیم. یوبیسافت جنوبی‌ترین منطقه منهتن را در حال‌وهوای تابستان و چهار منطقه جدید Two Bridges، Civic Center، Battery Park و Financial District را طراحی کرده است تا بازیکنان تجربه‌ی جدید و جذابی را کسب کنند. 

بسته الحاقی Warlords of New York تنها شامل اضافه شدن محتویات داستانی نمی‌شود، بلکه تغییراتی را هم روی سیستم پیشرفت بازی به‌وجود می‌آورد. ازاین‌پس در بازی شاهد اضافه شدن مواردی به نام Seasons هستیم که جزو فعالیت‌های پایان بازی به‌حساب می‌آید و شامل اهداف جدید، روایت داستانی خاص و پاداش‌های ارزشمندی برای کاربران می‌شود. ساختار بسته الحاقی Warlords of New York به‌گونه‌ای است که کاربران می‌توانند آن را به‌صورت تک‌نفره یا کوآپ کامل کنند. 

از دیگر ویژگی‌های این بسته الحاقی هم می‌توان به احیای المان‌های نقش آفرینی، دارک زون و مکانیسم‌های پایان بازی The Division 2 اشاره کرد. برای تجربه این بسته الحاقی، باید بازی اصلی را خریداری کرده باشید. نکته جالب این است که یک ویژگی برای کاربر قرار داده شده است که به وی اجازه می‌دهد یک مأمور سطح ۳۰ را بسازد و مستقیم وارد Warlords of New York شود. بااین‌حال سقف سطح بازیکنان هم به ۴۰ ارتقا پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Warlords of New York بازی دیویژن 2 را به‌خاطر مشکلات آپارات در یوتیوب تماشا کنید.

The Division 2

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده