نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵

تاریخ انتشار بازی Those Who Remain مشخص شد

پس از انتظارات فراوان بالاخره استودیوی Camel 101 به‌صورت رسمی تاریخ انتشار جدیدترین پروژه خود در ژانر ترسناک تحت عنوان Those Who Remain را اعلام کرد.

ماه‌های پیش‌رو برای گیمرها و علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی، روزهای شلوغ و هیجان‌انگیزی است. از انتشار بازی‌های جدید و بازسازی‌شده گرفته تا عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس. یکی از همین پروژه‌هایی که مدت‌ها پیش معرفی شد و قرار است طی ماه‌های آینده در دسترس علاقه‌مندان خود قرار گیرد، بازی ترسناک Those Who Remain است؛ اثری که استودیوی Camel 101 با الهام از بازی‌های شاخص این سبک ازجمله سایلنت هیل (Silent Hill) تمام تلاش خود را برای برانگیختن حس ترس میان گیمرها در حین تجربه بازی کرده است.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، داستان Those Who Remain در یک شهر کوچک به‌نام Dormont جریان دارد. در ابتدا شخصیت اصلی بازی به‌نام ادوارد خود را در حال و هوایی بد می‌یابد که اتفاقا نشات گرفته شده از اتفاقاتی است که در گذشته برای او رخ داده است. با اینکه به‌ظاهر با یک شهر و محیط آرامی طرف هستیم، اما این آرامش، در حقیقت به‌نوعی آرامش قبل از طوفان است؛ طوفانی که توسط نیرویی شیطانی که زیر سطح شهر در جریان است، رخ خواهد داد. در طول بازی شما باید تصمیماتی اتخاذ کنید که نتایج مستقیمی روی سرنوشت ادوارد خواهند گذاشت.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده پس از انتظارات فراوان، بالاخره به‌صورت رسمی تاریخ انتشار بازی Those Who Remain را اعلام کرد. بر این اساس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و همچنین پی سی می‌توانند در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵ می ۲۰۲۰) این بازی را تجربه کنند، در حالیکه نسخه نینتندو سوییچ بازی احتمالا با کمی تاخیر تا اواخر سال میلادی در دسترس علاقه‌مندان خود قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌تواند تریلر تازه منتشر شده و جذاب بازی را مشاهده کرده تا بیش از پیش با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم از دوست‌داران آثار ترسناک هستید، به‌نظر شما بازی Those Who Remain تا چه حد می‌تواند انتظارات را برآروده کند؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده