// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

ویژگی Ray Tracing به لطف مادی به Need For Speed Underground آمد

اخیرا ویدیویی منتشر شده است که ماد Redux بازی Need For Speed Underground را با فناوری Ray Tracing کارت گرافیک‌های انویدیا نشان می‌دهد.

بازی Need For Speed Underground در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از آن زمان تاکنون ۱۷ سال می‌گذرد! حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیویی منتشر شده است که به لطف قابلیت ماد، یکی از مادهای این بازی را در حالتی که فناوری Ray Tracing روی آن اعمال شده است، نشان می‌دهد. البته اگر قصد دارید بازی قدیمی الکترونیک آرتز را با این فناوری تجربه کنید، نیاز به یک کامپیوتر بالا رده دارید.

نسخه اصلی این ماد که Redux نام دارد پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ توسط شخصی با نام مستعار AMTxDRxRL ساخته شد. کار اصلی این ماد ایجاد تغییراتی در بخش سایه‌ها و برخی ویژگی‌های گرافیکی بازی Need For Speed Underground بود. این ماد تقریبا شش ماه در دست ساخت بوده است و تقریبا شامل ۳۰۰ بافت یا تکستچر جدید با رزولوشن بالا است که رنگ و لعاب تازه‌ای به بازی قدیمی Need For Speed Underground می‌بخشد.

دانلود ویدیو از آپارات

ویدیویی که در بالا مشاهده می‌کنید، حاصل تغییراتی در ماد Redux است که توسط شخصی به‌نام Stre1itzia انجام شده است. این تغییرات شامل بهبود برخی از تکستچرهای بازی و همچنین فعال شدن قابلیت Ray Tracing روی آن است که موجب زیباتر شدن و براق‌تر شدن محیط بازی شده است و البته روی عملکرد فنی بازی نیز بی‌تاثیر نبوده است! این ویدیو روی رزولوشن بالا که جزییات آن ذکر نشده است و همچنین نرخ فریم ثابت ۳۰ ضبط شده است. کارت گرافیک مورد استفاده نیز GeForce GTX 1060 است که اگرچه از قابلیت Ray Tracing پشتیبانی می‌کند، اما قطعا به‌خوبی کارت‌های جدیدتر شرکت Nvidia نیست.

اگر با فناوری «رِی تریسینگ» آشنایی ندارید، باید بدانید که این فناوری باعث بهبود در برخی از جلوه‌های بصری بازی از جمله انعکاس نورها و در کل نورپردازی بهتر می‌شود و باعث می‌شود بازتاب نور و روشنایی در بازی‌های ویدیویی بیش از پیش نزدیک به واقعیت شوند. برخی از بازی‌های جدیدی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند شامل Wolfenstein: Youngblood ،Control و Cyberpunk 2077 هستند. در راستای سایر اخبار مرتبط با مجموعه Need for Speed پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی‌های Need for Speed دوباره توسط Criterion Games ساخته خواهند شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده