نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

کارگردان Samurai Shodown از علاقه خود برای ریبوت یکی دیگر از مجموعه‌های بزرگ SNK می‌گوید

نوبویوکی کوروکی، کارگردان بازی Samurai Shodown علاقه مند به بازسازی بازی Garou: Mark of the Wolves از کنسول کلاسیک Dreamcast است.

نسخه ریبوت بازی مبارزه‌ای و تحسین شده Samurai Shodown در ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. Samurai Shodown به‌عنوان یکی از قسمت‌های با کیفیت این مجموعه‌ی قدیمی و باسابقه، مورد تحسین منتقدان قرار داشته و حالا امکان تجربه‌ی این بازی برای کاربران کنسول نینتندو نیز فراهم شده است. اما Nobuyuki Kuroki (نوبویوکی کوروکیکارگردان این بازی در آستانه‌ی عرضه رسمی آن در نینتندو سوییچ از علاقه‌ی خود برای ریبوت یکی دیگر از مجموعه بازی‌های بزرگ شرکت SNK می‌گوید.

کوروکی در مصاحبه با وبسایت Nintendo Life توضیحاتی را در رابطه با نسخه سوییچ بازی Samurai Shodown ارائه کرده و در خلال صحبت‌های خود، بازی Garou: Mark of the Wolves را از نظر علاقه‌ی شخصی به‌عنوان بازی مورد علاقه‌ی خود برای بازگشت به پلتفرم‌های مدرن معرفی می‌کند.

بازی محبوب Garou که اولین‌بار در سال ۱۹۹۹ و برای کنسول Dreamcast منتشر شد، از نظر فنی، آخرین قسمت از مجموعه‌ی Fatal Fury نیز محسوب می‌شود. نسخه پی سی، پلی استیشن 4 و Vita این بازی اخیراً به‌روزرسانی جدیدی را در قسمت آنلاین خود دریافت کرده که امکان تجربه ساده‌ی این بازی را بدون مشکلات قبلی فراهم می‌کند.

هنوز هیچگونه زمان مشخصی برای ریبوت این بازی تعیین نشده و باتوجه به اظهارات کوروکی به‌نظر می‌رسد که این موضوع بیش از این‌که یک پروژه‌ی در حال توسعه باشد، علاقه‌ی شخصی او را نشان می‌دهد. شرکت SNK هم‌اکنون مشغول توسعه‌ی یک بازی مبارزه‌ای دیگر در یکی از مجموعه‌های باسابقه و قدیمی خود است. بازی King of Fighters XV  در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۰ برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

فصل دوم بسته الحاقی بازی Samurai Shodown نیز ۲۶ فوریه (۷ اسفند) و با معرفی جنگجوی جدید Mina Majikina آغاز می‌شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده