// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سازندگان Angry Birds با توسعه دهندگان برنامه‌ی مخصوص آموزش زبان Duolingo همکاری می‌کنند

طی رویدادی ویژه، پرندگان بازی Angry Birds و جغد معروف اپلیکیشن آموزش زبان Duolingo برای مدتی مهمان برنامه‌های یکدیگر خواهند بود.

احتمالا نام برنامه Duolingo برای خیلی از شما آشنا باشد، برنامه‌ای که می‌توان آن را جزو محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در حوزه‌ی آموزش زبان‌های خارجی به حساب آورد. اگر شما نیز تابه‌حال از این برنامه استفاده کرده باشید قطعا با Duo نیز آشنایی دارید؛ جغد سبز رنگی که به‌نوعی نماد دولینگو نیز محسوب می‌شود و با جدیت تمام کاربر را در طول دوره آموزش زبان همراهی کرده و در صورت لزوم او را مجبور به ادامه‌ی آموزش‌های روزانه‌ی خود می‌کند.

حالا در ویدیوی جدیدی که توسط سازندگان برنامه منتشر شده در نسخه‌ آیفون دولینگو شاهد حضور همکار جدیدی برای دوو هستیم. Red پرنده‌ی معروف مجموعه‌ی Angry Birds که حالا طی مدت محدودی همراه‌با دوست سبز خود کاربران را با اعمال خشونت مجبور به ادامه‌ی آموزش‌ها می‌کند. این پرنده‌ی خشمگین با شوخی‌های منحصر‌به‌فرد خود فضای برنامه را برای کاربران جذاب‌تر خواهد کرد و علاوه‌بر آن تریلرهای بازی پرندگان خشمگین نیز جایگزین تبلیغات نسخه‌ی رایگان دولینگو می‌شوند. در مقابل دوو نیز در این مدت برای مقابله با خوک‌های شرور، رِد و دوستانش را در بازی Angry Birds 2 همراهی خواهد کرد. می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط توسعه‌دهندگان را در کانال یوتیوب آن‌ها مشاهده کنید.

این رویداد نیز یکی دیگر از نمونه‌های جالب استفاده از بازی‌های ویدیویی برای آموزش است که البته هنوز هم پتانسیل‌ زیادی برای استفاده از محصولات جذاب قلمرو ویدیوگیم در دنیای آموزش و سایر رشته‌ها وجود دارد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا با استفاده از بازی‌های ویدیویی در موضوعات نسبتا جدی‌تری مانند آموزش موافق هستید؟


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده