// سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

اطلاعات جدیدی از اپیزود سوم بازی The Division 2 به‌زودی منتشر می‌شود

حساب کاربری توییتر The Division 2 اعلام کرده است که ۱۰:۳۰ امشب به وقت ایران، در جریان یک لایو استریم محتویات قسمت سوم The Division 2 نمایش داده می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

یوبیسافت (Ubisoft) با ارائه بسته‌های الحاقی‌ مختلف در قالب قسمت‌های مختلف (اپیزود) برای بازی The Division 2، سعی دارد تجربه‌ی متفاوت و لذت بخشی را در اختیار کاربران قرار دهد. سومین قسمت از این بازی Coney Island: The Hunt نام دارد که در اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند ماه) در دسترس قرار می‌گیرد. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر دیویژن 2 با انتشار یک توییت اعلام کرده است که امشب ساعت ۱۰:۳۰ به‌وقت ایران، لایو استریم جدیدی از The Division 2 پخش می‌شود. در جریان این لایو استریم، استودیو Ubisoft Massive، سازنده دیویژن 2، اطلاعات جدیدی را از بسته الحاقی Coney Island: The Hunt منتشر می‌کند. در جریان قسمت سوم، بازیکنان به بروکلین بر می‌گردند تا دانشمندی را نجات دهند که گفته می‌شود قادر به مهار کردن ویروس است. 

بازیکنان درکنار گروه Black Tusk باید با گروه The Cleaners هم مقابله کنند. همچنین کاربران می‌توانند در این بسته الحاقی از سلاح آتش افکن مخصوص‌ هم استفاده کنند و دشمنان را از بین ببرند. به احتمال زیاد در لایو استریم امشب شاهد فعالیت‌های جدید و همچنین تاریخ انتشار قسمت سوم خواهیم بود. اگر از کاربران Year 1 Pass هستید، قسمت سوم را زودتر از سایر کاربران تجربه خواهید کرد و همچنین Specialization جدید بازی هم در همان روز اول در دسترس قرار می‌گیرد. 

این در حالی است که سایر کاربران معمولا یک هفته دیرتر به محتویات دسترسی پیدا می‌کنند و برای کسب Specialization جدید هر قسمت هم باید مأموریت مخصوصی را انجام دهند. در ادامه هم می‌توانید تیزر مربوط‌به لایو استریم امشب را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده