نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

پیش‌فروش اکشن فیگور Nendoroid سم پورتر بریجز از Death Stranding آغاز شد

اکشن فیگور سم پورتر بریجز از بازی Death Stranding محصول Nendoroid در دو مدل تولید می‌شود.

تا امروز شاهد تولید انواع و اقسام Nendoroidها براساس شخصیت‌های مختلف بوده‌ایم و این‌بار نوبت به سم پورتر بریجز رسیده است؛ شخصیت اصلی بازی Death Stranding محصول کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) که اکشن فیگور او تا چند ماه دیگر به بازار خواهد آمد.

مقاله‌های مرتبط:

هیدئو کوجیما کارگردان Death Stranding، برای طراحی شخصیت اصلی بازی خود از ظاهر نورمن ریداس الهام گرفته بود و کاراکتری را خلق کرد که در طول بازی محموله‌های فراوانی را از جایی به‌جای دیگر منتقل می‌کرد. اکنون همین قضیه در تولید Nendoroid سم پورتر بریجز هم به‌کار رفته است و با فیگوری طرف هستیم که محموله‌های زیادی در اختیار دارد. این فیگور که توسط Good Smile Company تولید می‌شود، در دو مدل عرضه خواهد شد که تفاوت اصلی آن‌ها در تعداد آیتم‌ها و وسایل همراه فیگور است.

مدل ساده با قیمت ۵۲۰۰ ین (۴۷ دلار) عرضه خواهد شد و شامل سم و پوشش مخصوص بریجز او می‌شود و Odradek، BB، یک عدد کریپتوبایوت (موجودات کوچک درون بازی) و دو محموله هم برای آن در نظر گرفته شده‌اند که می‌توان آن‌ها را در دست‌های سم قرار داد یا روی لباس و پشت او گذاشت.

مدل دوم هم با نام Great Deliverer قیمتی معادل ۸۸۰۰ ین (۸۰ دلار) خواهد داشت و درکنار موارد قبلی، تعداد زیادی ابزار و وسایل و محموله‌ی دیگر هم دارد. از مدل موی دیگری برای سم که قابل تعویض با مدل موی اصلی او است تا کلاهی که می‌توان روی سر او قرار داد و یک عدد عینک و همین‌طور یک مسلسل. درکنار این‌ها، ۲۱ عدد محموله هم برای او در نظر گرفته شده است تا علاقمندان Death Stranding بتوانند مثل بازی ویدیویی آن، سم را با حجم عظیمی از محموله‌ها همراه کنند. هر دو مدل تا اواسط ماه مارس ۲۰۲۰ قابل پیش‌خرید هستند و بعد از آن در ماه آگوست به‌دست خریداران خواهند رسید.

بازی Death Stranding هرچند نتوانست نقدهایی در حد انتظار یک اثر از کوجیما دریافت کند، ولی طرفداران خاص خود را پیدا کرده است و در فهرست بازی‌های دریافت‌کننده‌ی جایزه‌ی سال ۲۰۱۹ هم جایگاه اول را در اختیار دارد؛ اثری متفاوت که چند ماه قبل توسط سونی برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شد و نسخه‌ی کامپیوتر آن هم تابستان امسال توسط 505Games عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده