نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

بسته الحاقی جدید Fire Emblem Three Houses با محوریت‌ های کلاس های اختصاصی

DLC جدید بازی Fire Emblem Three Houses با نام Cindered Shadows کلاس‌های جدید، کاراکترها، سطح مهارت‌ها و چندین ویژگی جدید دیگر را به این بازی اضافه می‌کند.

نینتندو، اینتلیجنت سیستم (Intelligent Systems) و کوئی تکمو (Koei Tecmo) جزئیات جدیدی دررابطه با بسته الحاقی جدید بازی Fire Emblem Three Houses به نام Cindered Shadows را منتشر کرده‌اند. براساس اعلام رسمی توسعه‌دهندگان بازی Fire Emblem Three Houses در اکانت توییتر ژاپنی این بازی، این DLC جدید کلاس‌های بیشتر، کاراکتر جدید و گیم‌پلی سخت‌تری را در مقایسه با بخش کمپین بازی ارائه خواهد کرد.

Fire Emblem Three Houses

براساس توضیحاتی که در آخرین پست‌های توییتری اکانت رسمی این بازی منتشر شده، همه‌ی کاراکترهای قابل بازی موجود در داستان‌های جانبی این DLC، با کلاس‌های ویژه و اصلاح شده‌ای ارائه شده و شما باید از این‌ پس، با این‌ کلاس‌های جدید سروکله بزنید. این حالت جدید، با روش قبلی بازی Fire Emblem Three House که در آن شما قادر به ارتقاء سطح مهارت‌های کاراکتر خود بودید تفاوت‌های زیادی دارد. در بازی اصلی، با موفقیت در آزمون‌هایی که در برابرتان قرار می‌گرفت، می‌توانستید کلاس‌های جدیدتری را برای کاراکتر خود به‌دست آورید. البته کلاس‌هایی که در این DLC ارائه می‌شوند، در بازی اصلی Fire Emblem وجود نخواهند داشت؛ علاوه بر این در آینده جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر خواهد شد.

بعد از این که تمامی این کلاس‌ها را در DLC مذکور به‌دست آوردیم، این موارد در بازی اصلی نیز اضافه خواهند شد. جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این بسته الحاقی، ۱۱ کاراکتر قابل بازی دارد که اسامی آن‌ها عبارتند از: Byleth، Edelgard، Dimitri، Claude، Linhardt، Ashe، Hilda، Yuris، Balthazar، Constance و Hapi.

Fire Emblem Three Houses

در ادامه‌ی این توییت توضیح داده می‌شود که سطحِ مهارت (Skill Level) هریک از این کاراکترها اصلاح شده تا بازیکنان با قابلیت‌ها و Combat Artهای ازپیش تعیین‌شده‌ی بازی برای تمامی شخصیت‌ها برنامه‌ریزی کنند. نقشه این DLC معماهای مختلف و متفاوتی را در خود جای داده که نسبت به بازی اصلی «نسبتاً دشوارتر» خواهند بود. ازاین‌رو باید برای به‌کارگیری هریک از واحدها، دقت و توجه بیشتری را به خرج دهید.

Fire Emblem Three Houses

Fire Emblem Three Houses

در Abyss، امکان دسترسی به مغازه‌ها و آهنگری‌ها نیز فراهم شده است. هرچند در استفاده از بودجه، مواد و آیتم‌هایی که در این DLC دریافت خواهید کرد، محدودیت‌هایی وجود دارد. بنابراین باید قبل از استفاده از دارایی‌های خود به خوبی فکر کرده و از هدر رفتنِ دوام و ماندگاری سلاح‌های خود جلوگیری کنید. درست مثل بازی اصلی، بعد از پیروزی در یک نبرد یا شکست دشمنان غول‌پیکر بازی، سنگ‌ها و مواد کمیاب و ارزشمندی دریافت خواهید کرد.

Fire Emblem Three Houses

در نهایت Anna توضیح می‌دهد که در بسته الحاقی Cindered Shadows، شمشیر Creator Sword از کاراکتر Byleth، در هر نوبت که به یکی از نقاط عطف داستان‌های بازی دست پیدا می‌کنید، ۲۰ واحد امتیازِ دوام و ماندگاری دریافت خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که منظور از نقاط عطف یا مراحل مهم بازی کجای داستان است، اما احتمالاً منظور از این اصطلاح، ابتدای هریک از فصل‌های جدید بازی خواهد بود. ابتدای یک فصل طبیعتاً به معنای آغاز یک مبارزه جدید خواهد بود؛ مگر این که برخی از فصل‌های خاص این بازی، مبارزات دنباله‌داری را شامل شده باشند. Anna توضیح می‌دهد که این‌ امکان موجب می‌شود تا بازیکنان کمی بیشتر از شمشیر Creator Sword استفاده کرده و کمتر نگران هدر رفتن قابلیت‌های آن باشند.

شاید برخی از بازیکنان تصور کنند که این امر موجب ساده‌تر شده بیش از حد بازی شود، اما به احتمال زیاد، Intelligent Systems خوب می‌داند که چطور بین این‌موضوعات توازن ایجاد کرده و نقشه‌های این DLC را به‌اندازه کافی سخت و چالش‌برانگیز طراحی کند.

Fire Emblem Three Houses

علاوه‌بر موارد ذکر شده، یک کاراکتر NPC جدید نیز در این DLC معرفی خواهد شد. کاراکتر Alphard که توسط دایسوکه هیراکاوا (Daisuke Hirakawa) صداگذاری خواهد شد. Alphard از Seiros Church به‌این‌جا آمده و از طرف کلیسا برای نظارت بر Abyss مأمور شده است. او اولین‌باری که وضعیت Abyss را مملؤ از جرم و جنایت مشاهده می‌کند، احساس غم و اندوه کرده و تلاش می‌کند تا نظم در Abyss را به وضعیت فعلی آن برساند. Alphard شخصیتی آرام و دلسوز است که علی‌رغم تنفر بسیاری از ساکنین Abyss از Seiros، مورد اعتماد بسیاری از آن‌ها قرار می‌گیرد. او همچنین جزء افرادی است که پیشنهاد ساخت کلاس Ashen Wolves را داده است.

در ویدیوی گیم‌پلی کوتاهی از از این بازی منتشر شده، Alphard از Byleth می‌خواهد تا مراقب Ashen Wolves باشد و آن‌ها را در مسیری که در پیش دارند راهنمایی کند.

بازی Fire Emblem Three Houses از ۲۶ جولای برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده که در این‌مدت، به پرفروش‌ترین بازی مجموعه‌ی Fire Emblem تبدیل شده است. بسته الحاقی Cindered Shadows نیز در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده