// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Florence هفته آینده برای کامپیوتر و سوییچ منتشر می‌شود

بازی Florence که پیش‌تر برای اندروید و iOS منتشر شده بود، قرار است هفته‌ی آینده برای پی سی و نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

پس از انتشار بازی Florence برای اندروید و iOS در سال ۲۰۱۸، حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Annapurna Interactive اعلام کرده است که این بازی قرار است در تاریخ ۱۳ ماه فوریه (۲۴ بهمن ماه) برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. این بازی قرار است به‌ قیمت ۵.۹۹ دلار در فروشگاه‌های استیم، GOG و اپ‌استور مک قرار بگیرد.

بازی Florence یک اثر محاوره‌ای و روایت‌محور است که داستان یک دختر جوان به‌نام Florence را به‌تصویر می‌کشد. در این بازی سرگذشت این دختر و ارتباط او با پسری به‌نام Krish روایت می‌شود که فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند. در طول داستان بازی باید معماهای متعدد کوچکی را حل کنید و با جلوتر رفتن داستان، برخی از این معماها یا پازل‌ها شروع به تغییر کردن نیز می‌کنند. این بازی را می‌توان شیرین و در عین‌ حال ناراحت‌کننده دانست.

بازی فلورنس به‌عنوان یک بازی رمانتیک از همان زمان انتشار در سال ۲۰۱۸، موفق شد که جوایز متعددی را از جمله Apple Design و یک جایزه بفتا (BAFTA) با عنوان بهترین بازی موبایل، ازآن خود کند. اگر می‌خواهید شناخت بهتری از این بازی پیدا کنید، می‌توانید تریلر جدید آن را در یوتیوب مشاهده کنید.

اگر شما پیش‌تر این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده