// چهار شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بخش کمپین بازی Dreams احتمالا بیشتر از ۳ ساعت نخواهد بود

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد بخش کمپین بازی Dreams نهایتا ۳ ساعت است.

هرچند بازی Dreams را نمی‌توان هیجان‌انگیزترین بازی‌ سال ۲۰۲۰ دانست، اما قطعا با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های انحصاری روبه‌رو خواهشم شد که توسط استودیو مدیا مولکول ساخته شده است. حتی می‌توان از این بازی برای ساخت موسیقی و طراحی‌های هنری سایر بازی‌ها نیز الهام گرفت. بازی دریمز دارای یک بخش داستانی یا کمپین به‌نام Art’s Dream است که حالا مشخص شده است که به اندازه‌ی سایر کارهای استودیو Media Molecule طولانی نیست.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس گزارش‌هایی که از سوی وب‌سایت IGN منتشر شده است، زمان مورد نیاز برای گذراندن کمپین این بازی ۲ تا ۳ ساعت است. این کمپین همان‌طور که پیش‌تر توسط استودیوی سازنده وعده داده شده بود، تنوع بالایی از مکانیزم‌ها، طرح‌های هنری و ژانرهای گوناگون را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و می‌توان گفت دارای بهترین داستانی است که تاکنون توسط این استودیو برای یک بازی نوشته شده است.

بخش کمپین بازی در حالی که با ابزار خود بازی طراحی شده است، کاربران نمی‌توانند روی ساختار بخش کمپین تغییرات ایجاد کنند. البته یک سری آیتم‌های مختلف در بازی گنجانده شده است که بازیکنان با جمع‌ کردن آنها می‌توانند به موسیقی‌ها و محتویات دیگری دست پیدا کنند و آنها را تغییر دهند.

تاریخ انتشار بازی Dreams برابر است با ۱۴ ماه فوریه (۲۵ بهمن ماه) که قرار است به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده