نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

امکان برگشت هزینه به خریداران Warcraft 3: Reforged فراهم شد

بعد از موجی از نارضایتی طرفداران از بازی Warcraft 3: Reforged، بلیزارد امکان برگشت هزینه‌های پرداختی بازیکنان را فراهم کرده است.

درحالی‌که بلیزارد هنوز بیانیه یا اظهارنظر رسمی خود را دررابطه‌ با نارضایتی گسترده بازیکنان نسبت‌به بازی جدید این‌ شرکت منتشر نکرده است، هم‌اکنون امکان بازپرداخت فوری هزینه‌های پرداختی بازیکنان برای خرید نسخه بازسازی‌شده بازی Warcraft 3: Reign of Chaos ازطریق وبسایت Battle.net فراهم شده است.

براساس نظراتی که توسط طرفداران در وبسایت Reddit منتشر شده، بخش پشتیبانی Blizzard صرف‌نظر از مدت زمانی‌که بازیکنان در بازی Warcraft 3: Reforged سپری کرده‌اند، امکان پس‌گرفتن هزینه‌های پرداختی را فراهم می‌کند. یکی از کاربران این‌سایت با نام کاربری krOnicLTD بیش از پنج ساعت در بازی Warcraft 3: Reforged حضور داشته و بدون هیچگونه مشکلی کلیه هزینه‌های پرداختی خود را پس گرفته است. سایر کاربران این بازی نیز به همین ترتیب از بازپرداخت فوری هزینه‌ها ازطریق فرم خودکار انجام این فرایند می‌گویند.

warcraft 3 reforged

بازی Warcraft 3: Reforged هفته گذشته برای پی‌ سی منتشر شد و از همان ساعات ابتدایی، نظرات منفی بسیار زیادی را از سوی طرفداران دریافت کرد. صفحه اصلی این بازی در وبسایت Reddit و همچنین فروم‌های خود بلیزارد مملو از نظرات منفی طرفدارن و شکایت‌های افرادی است که احساس می‌کنند با خرید این بازی فریب خورده‌اند. بیشتر این‌شکایت‌ها به‌دلیل عدم تطابق کیفیت نهایی این بازی با تریلر ریمستری است که در مراسم Blizzcon 2018 به نمایش گذاشته شد. بااین‌که نسخه نهایی این بازی از نظر طراحی هنری و مدل‌های آن در مقایسه با نسخه اورجینال Warcraft 3 پیشرفت محسوسی را نشان می‌دهد، اما همچنان با چیزی که در هنگام رونمایی از این‌بازی در سال ۲۰۱۸ نشان داده شد، فاصله زیادی دارد.

علاوه‌براین، کمپین‌های سفارشی ساخته شده در نسخه اصلی این بازی با نسخه بازسازی شده‌ی Reforged سازگار نبوده و بازیکنان قادر به ساخت کمپین‌های خود نیستند. ضمن‌اینکه نسخه ریمستر این بازی برخی دیگر از ویژگی‌های قدیمی آن مانند پشتیبانی از کلن یا قبیله و همچنین حالت رقابتی را حذف کرده است.

این بازی در مدت زمان کوتاهی که از زمان انتشار آن می‌گذرد، با کسب امتیاز میانگین ۰.۵ از مجموع نقدهای ثبت شده توسط کاربران، به ضعیف‌ترین بازی تاریخ وبسایت متاکریتیک (Metacritic) تبدیل شده است. البته منتقدان در مقایسه با نظراتی که توسط کاربران ثبت شده است، بازخورد نسبتاً متعادل‌تری را نسبت به این بازی داشته‌اند. درحال حاضر نمره میانگین این بازی از دیدگان منتقدان متاکریتیک در عدد ۶۱ متوقف شده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده