نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی Modern Warfare در هفته صعود عالی ماینکرفت

در هفته منتهی به ۱۲ بهمن، بازی Call of Duty: Modern Warfare درست مثل هفته پیش به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه داد.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، Call of Duty: Modern Warfare این هفته هم دقیقا مثل هفته گذشته، در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. نسخه جدید کالاف دیوتی، هفته پیش صدر جدول را از Dragon Ball Z: Kakarot پس گرفت و این هفته هم روند خوبش را ادامه داده است که البته عدم انتشار بازی بزرگ خاص هم در آن بی‌تاثیر نبوده است. در رتبه دوم جدول، یکی دیگر از آثار همیشه موفق در جدول فروش یعنی فیفا 20 حضور دارد که سه پله صعود را تجربه کرده است و در رتبه سوم هم شاهد بازی Mario Kart 8 Deluxe هستیم که روند صعودی خودش را که از هفته پیش آغاز شده بود، ادامه داده و یک پله دیگر صعود کرده است. 

 Minecraft

اما در رتبه چهارم، GTA V را داریم که کماکان به درخشش در جمع پرفروش ترین بازی‌های هفته انگلستان ادامه می‌دهد و با یک پله سقوط در این جایگاه قرار گرفته است. رتبه پنجم، متعلق به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order با یک پله صعود است و در رتبه شِشُم، یکی از بهترین عملکرد‌های هفته را با ماینکرفت داریم که موفق شده ۱۹ پله صعود کند و خودش را از جایگاه بیست و پنجم به این رتبه برساند. Ring Fit Adventure نینتندو اثری است که در رتبه هفتم جدول قرار گرفته و از قضا، رتبه هشتم هم در اختیار یک بازی دیگر از این شرکت یعنی Luigi's Mansion 3 است که جایگاهش تغییری در مقایسه با هفته پیش نداشته است. 

در نهایت، دو رتبه پایانی جدول هم به ترتیب در اختیار بازی‌های Dragon Ball Z: Kakarot و The Legend of Zelda: Breath of the Wild قرار دارد که اولی، سقوط نسبتا زیاد هشت پله‌ای داشته و دومی هم رتبه هفته گذشته خودش را تکرار کرده است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۲ بهمن را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Call of Duty: Modern Warfareتکرار رتبه هفته گذشته و تداوم صدرنشینی
۲۲FIFA 20-
۳۴Mario Kart 8 Deluxe-
۴۳GTA V-
۵۶Star Wars Jedi: Fallen Order-
۶۲۵↑Minecraftبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۱۹ پله صعود
۷-Ring Fit Adventure-
۸۸Luigi's Mansion 3تکرار رتبه هفته گذشته
۹۲Dragon Ball Z: Kakarot-
۱۰۱۰The Legend of Zelda: Breath of the Wildتکرار رتبه هفته گذشته

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده