// دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Draugen برای PS4 و Xbox One اعلام شد

استودیوی نروژی Red Thread Games تاریخ انتشار بازی ماجراجویی Draugen را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است بازی Draugen که در سبک ماجراجویی و مرموز توسط استودیو Red Thread Games ساخته شده است، برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. این استودیوی نروژی اعلام کرده است که پس از انتشار این بازی برای پی سی در سال ۲۰۱۹، حالا قصد دارد نسخه کنسولی بازی را در تاریخ ۲۱ ماه فوریه (دوم اسفند ماه) روانه‌ی بازار کند. به همین مناسبت تریلری نیز از این بازی منتشر شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی شما در نقش فردی به‌نام Edward Harden وارد داستان خواهید شد و باید به‌همراه دستیار خود که Lissie نام دارد، در شهر خیالی Graavik که در کشور نروژ واقع شده است، به‌دنبال خواهر گمشده خود بگردید. درحالی‌که شما مشغول جمع‌آوری و دنبال کردن سرنخ‌های موجود در این شهر اسرارآمیز هستید، رازهای تاریکی که منطقه را به تسخیر خود درآورده‌اند، کم‌کم بر شما آشکار خواهند شد. البته نباید از این بازی انتظار معماهای پیچیده و سخت را داشته باشید؛ چراکه شما بیشتر در این مسیر، رازها و اسرار مختلف را تجربه خواهید کرد تا درنهایت به هدف خود برسید. استودیو Red Thread Games را بیشتر با بازی Dreamfall Chapters می‌شناسیم.

اگر شما نیز نسخه پی سی این بازی را پیش‌تر تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده