نویسنده: حسین صدری
// یکشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

محتوای چهارمین سال For Honor از هفته جاری در دسترس قرار می‌گیرد

چهارمین سال از محتویات دانلودی بازی For Honor با نام The Year of Reckoning قرار است از هفته جاری آغاز شود که شامل ۱۲ فصل است.

محتوای دانلودی یوبیسافت برای بازی For Honor امسال به‌عنوان چهارمین سال پشتیبانی این شرکت از این بازی، در حال ساخته شدن هستند. شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) محتوای امسال را The Year of Reckoning نام‌گذاری کرده و قرار است انتشار آن را در تاریخ ششم فوریه‌ی سال جاری (۱۷ بهمن ۹۸) برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آغاز کند.

همانطور که در گذشته نیز چنین بود، اینبار هم قرار است در The Year of Reckoning شاهد چهار فصل مختلف باشیم که به‌صورت مجموع شامل ۱۲ ماه می‌شوند و هرکدام از این ماه‌ها حال و هوای خاص خودشان را دارند. بازیکنان می‌توانند انتظار دو قهرمان جدید را داشته باشند. یکی از آن‌ها در جریان فصل دوم به بازی اضافه می‌شود و دیگری در فصل چهارم. علاوه‌بر همه‌ی این موارد، قرار است اسکین‌ها و وسایل بیشتری جهت شخصی‌سازی به بازی اضافه شود. مواردی مانند زره‌ها، سلاح‌ها و پوسته‌های جدید. در کنار همه‌ی این موارد قرار است یک سیستم جدید برای متعادل کردن گیم پلی به بازی اضافه شود. همچنین قرار است یک مسابقه رسمی در بازی برگزار شود تا به افزایش بار رقابتی بازی کمک کند. محتوای امسال، در ششم فوریه (۱۷ بهمن) آغاز می‌شود و نخستین فصل از آن Hope نام دارد. یوبی سافت درباره‌ی فصل Hope اینگونه توضیح می‌دهد:

پدیده‌هایی که دنیای فور آنر را به این روز انداخته بود، آرام آرام در حال ازبین رفتن هستند. در میان همه‌ی هرج‌ومرج‌ها و جنگ بی‌امان، قهرمانان For Honor حالا به دلایل تازه‌ای برای جنگیدن نیاز دارند.

دانلود از آپارات

در حالی که جزئیات دقیق محتویات فصل اول هنوز مشخص نیستند و اطلاعات چندانی از آن‌ها در دست نداریم، یوبیسافت قول داده که قرار است زره‌ها و اسلحه‌های قابل لوت کردن را در بازی مشاهده کنیم. همچنین محتویاتی که با تغییرات دنیای جدید فور آنر متناسب هستند هم قرار است به بازی اضافه شوند.

فصل اول همچنین سیستم بتل پس فصلی جدیدی را معرفی خواهد کرد که قرار است جایگزین سیستم قبلی شود. کارکرد سیستم جدید درست همانگونه است که انتظار می‌رفت؛ به‌طوری که این سیستم با دربرگیری ۱۰۰ سطح مختلف، آیتم‌ها و جوایز خاصی را متناسب با هر قهرمان در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با شرکت در مسابقات، انجام ماموریت‌ها و انجام دادن چالش‌های روزانه آن‌ها را به‌دست آورید. این بتل پس قرار است یک حالت رایگان و یک حالت پولی (پریمیوم) داشته باشد که حالت رایگان آن برای همه‌ی بازیکنان قابل دسترس است.

دانلود از آپارات

جوایز نسخه‌ی رایگان شامل زیورآلات، واحد استیل و موارد تزیینی می‌شود؛ درحالی‌که نسخه‌ی پریمیوم شامل شخصی‌سازی‌های یکتا است. مواردی چون امضاهای جدید، اسلحه‌های تازه و روش‌های بیشتر برای کشتن دشمنان.

باید این نکته را هم بیفزاییم که بازیکنان برای بازی در نقش قهرمانان فصل‌های جدید، نیازی ندارند تا بتل پس پریمیوم را تهیه کنند. شما می‌توانید آن‌ها را با پول بخرید یا اینکه از طریق درآمد داخل بازی آن‌ها را به دست بیاورید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی محتویات جدید بازی For Honor چیست؟


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده