نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

جدول فروش هفتگی انگلستان: Modern Warfare صدر را از Dragon Ball Z: Kakarot پس گرفت

در هفته منتهی به ۵ بهمن، بازی Call of Duty: Modern Warfare با صعودی یک پله‌ای به صدر جدول فروش هفتگی انگلستان برگشت.

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، Call of Duty: Modern Warfare این هفته در رتبه نخست جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفته است. هفته گذشته، بازی Dragon Ball Z: Kakarot در اولین هفته انتشارش جایگاه نخست را تصاحب کرده بود که پس از یک هفته حضور در این جایگاه، آن را به Call of Duty: Modern Warfare واگذار کرده و خودش هم با یک پله سقوط، در جایگاه دوم قرار گرفته است. 

در رتبه سوم جدول این هفته، شگفتی همیشگی و حتی می‌توان گفت پای ثابت جدول فروش هفتگی انگلستان یعنی GTA V قرار دارد که یک رتبه هم نسبت به هفته پیش صعود کرده است و رتبه چهارم هم در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe با چهار پله صعود قرار دارد. فیفا 20 که هفته پیش در جایگاه سوم بود، این هفته سقوطی دو پله‌ای داشته و در رتبه پنجم دیده می‌شود و در رتبه شِشُم هم شاهد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هستیم که یک پله سقوط داشته است. بدین ترتیب رتبه‌های پنجم و شِشُم این هفته در اختیار بازی‌های الکترونیک آرتز هستند. 

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

در هفته منتهی به ۵ بهمن، بازی Just Dance 2020 موفق شده با صعودی هفت پله‌ای، دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگردد و در جایگاه هفتم قرار بگیرد و در رتبه هشتم هم شاهد Luigi's Mansion 3 هستیم که یک پله سقوط داشته است. در نهایت در رتبه نهم، بازی Super Smash Bros. Ultimate قرار گرفته و در رتبه دهم هم The Legend of Zelda: Breath of the Wild حضور دارد که پس از Just Dance 2020، دومین بازی است که موفق شده این هفته دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگردد. همچنین در پی تغییر و تحولات این هفته، دو بازی WarioWare Gold و Yo-Kai Watch از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شده‌اند و به ترتیب در رتبه‌های ۲۰ و ۳۲ قرار دارند. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۵ بهمن را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲↑Call of Duty: Modern Warfare-
۲۱Dragon Ball Z: Kakarotاز دست دادن صدر پس از یک هفته
۳۳GTA V-
۴۸Mario Kart 8 Deluxe-
۵۳FIFA 20-
۶۵Star Wars Jedi: Fallen Order-
۷۱۴Just Dance 2020بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۷ پله صعود
۸۷Luigi's Mansion 3-
۹۱۰Super Smash Bros. Ultimate-
۱۰۱۵The Legend of Zelda: Breath of the Wildبازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش با ۵ پله صعود

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده