نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Street Fighter V: Champion Edition برای نینتندو سوییچ منتشر نمی‌شود

یوشینوری اونو با انتشار توییتی خبر عرضه‌ی بازی Street Fighter V: Champion Edition برای نینتندو سوییچ را تکذیب کرد. 

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، یوشینوری اونو، تهیه‌کننده‌ی بازی Street Fighter V با انتشار توییتی اعلام کرد که خبر انتشار بازی Street Fighter V: Champion Edition برای کنسول نینتندو سوییچ صحت ندارد. این شایعه پیش‌ازاین توسط بخش کانادا ای‌بی گیمز (EB Games Canada) منتشر شده بود. اونو در پاسخ به اظهارات ای‌بی گیمز گفت:

چی؟ بی‌خیال؛ کجا می‌توانم این محصول را تهیه کنم؟ آیا ممکن است که ما متوجه نشده باشیم که کسی در حال ساخت آن است؟ چنین چیزی در‌حال‌حاضر وجود ندارد. ممنون. 

ای‌بی گیمز کانادا پیش‌تر با انتشار توییتی اعلام کرد که بازی Street Fighter V: Champion Edition به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ راه می‌یابد و حتی کاربران این کنسول می‌توانند این بازی را در فروشگاه‌ها پیش خرید کنند. بااین‌حال، دو شرکت نینتندو (Nintendo) و کپکام (Capcom) در این‌باره سکوت اختیار کرده بودند، اما نهایتاً یوشینوری اونو با انتشار توییتی به تمام این شایعات پایان داد. کپکام در زمان معرفی بازی Street Fighter V: Champion Edition اعلام کرد که در تاریخ ۲۵ بهمن (۱۴ فوریه) شاهدِ انتشار آن برای کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 خواهیم بود. کاراکتر Seth باری دیگر به‌عنوانِ یک مبارز به بازی بازمی‌گردد.

کپکام همچنین تایید کرد که نسخه‌ی Champion Edition شامل ۴۰ کاراکتر، ۳۴ محیط مسابقه، بیش از ۲۰۰ پوسته برای کاراکترها و تقریباً تمام مواردی است که تابه‌حال برای بازی Street Fighter V منتشر شده است. البته محتویات Fighting Chance، لباس‌های تجاری، بسته‌ی الحاقی Capcom Pro Tour و هر آنچه در بازه‌ی زمانی ۲۰ دی تا ۲۵ بهمن (۱۰ ژانویه تا ۱۴ فوریه) منتشر شده است، در نسخه‌ی Champion Edition وجود نخواهد داشت. این اولین باری نیست که یک خرده‌فروشی کانادایی پیش از اعلام رسمی، اطلاعات قابل توجهی از یک بازی را فاش می‌کند. در سال ۲۰۱۸ نیز فروشگاه والمارتِ کانادا پیش از نمایشگاه E3 2018 از وجود بازی‌های برجسته و بزرگی خبر داد که پیش از آن چیزی در موردشان نمی‌دانستیم. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gonintendo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده