نویسنده: نیما احمدی
// دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

نسخه Big Idea بازی Little Town Hero بهار سال آینده برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

نسخه فیزیکی کالکشن Big Idea برای بازی Little Town Hero توسط شرکت NIS آمریکا برای پلتفرم نینتندو سوییچ در بهار سال آینده عرضه خواهد شد.

بازی Little Town Hero ساخته استودیو گیم فریک (Gamefreak) در تاریخ ۲۵ مهر ماه عرضه شد، حال به‌نظر می‌رسد که نسخه فیزیکی این بازی توسط NIS آمریکا برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نسخه Big Idea برای عرضه در بهار سال آینده برنامه‌ریزی شده است. این نسخه فیزیکی شامل یک نسخه آرت بوک، پوستر، مجموعه‌ای از پین‌ها، موسیقی متن اصلی بازی و جعبه کالکشن خواهد بود. بازیکنان می‌توانند این مجموعه را ازطریق سایت فروشگاه آنلاین NIS آمریکا به‌قیمت ۴۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. باید یادآور شویم که تعداد محدودی از این نسخه فیزیکی به‌فروش می‌رسد. در ادامه می‌توانید محتویات این کالکشن را مشاهده کنید:

little town hero

تصویری از نسخه کالکشن بازی Little Town Hero با نام BIg Idea

بازی Little Town Hero در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی دسته‌بندی می‌شود. بازیکن با استفاده از قهرمان داستان در مسیر ماجراجویی خود، مقابل دشمنانی قرار می‌گیرد که باید با آن‌ها مبارزه کند. مبارزه‌های این بازی به‌صورت نوبتی است. زمانی که یک مبارزه آغاز می‌شود، قهرمان داستان به یک ایده در ذهن خود فکر می‌کند. این ایده در بازی تا قبل از عملی شدن، با نام Izzat شناخته می‌شود. حال قهرمان بازی با استفاده از قدرت خود می‌تواند Izzat را به یک Dazzit تبدیل کند. قدرت‌های این قهرمان در هر نوبت مقدار محدود و مشخصی است، پس بازیکن باید برای عملیاتی کردن ایده‌های خود، هوشمندانه از منبع قدرت استفاده کند. هسته اصلی مبارزه‌ها درون بازی به تقابل میان حمله‌ها یا همان Dazzitها بستگی دارد.

Dazzitها دارای دو متغییر دفاع و حمله هستند و در زمان مبارزه هرکدام که متغییرهای بیشتری داشته باشد می‌تواند Dazzit حریف مقابل را نابود کند. زمانی که تمام Dazzitها در میان دو مبارز به‌اتمام برسد، آن نوبت از بازی تمام شده و نوبت جدیدی آغاز می‌شود. حال بازیکن باید تلاش کند تا بدون نابود شدن تمام Dazzitهای خود در هر نوبت، Dazzitهای حریف را به‌کلی نابود کند. با نابود کردن تمام حمله‌های حریف، فرصتی به بازیکن داده می‌شود تا به‌صورت مستقیم به دشمن حمله کند و یکی از قلب‌های او را ازبین ببرد. اگر بتوانید در هر مبارزه تمام قلب‌های حریف را نابود کنید، برنده آن مبارزه خواهید شد.

طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه رسمی بازی Little Town Hero، خلاصه داستان این بازی به‌شرح زیر است:

داستان بازی Little Town Hero در روستایی دورافتاده واقع‌در لبه دنیا جریان دارد. تنها دروازه‌ای که به خارج از این روستا راه دارد، توسط یک قلعه به‌شدت محافظت می‌شود و اهالی روستا نمی‌توانند آن مکان را ترک کنند. بیشتر روستاییان به خارج شدن از این مکان فکر نمی‌کنند و از زندگی روزمره خود راضی هستند. گرچه شخصیت مثبت این بازی نسبت‌به دیگران کمی متفاوت‌تر فکر می‌کند. او قصد دارد تا دنیای بیرون از این روستا را ببیند.

یک روز، هیولایی در روستا ظاهر می‌شود و روستاییان را شوکه می‌کند، زیرا تا آن لحظه هیچ‌کس از وجود این موجودات خبر نداشته است. قهرمان داستان با استفاده از سنگ قرمز مرموزی که در معدن پیدا کرده بود، می‌تواند با دشمنان خود مبارزه کند. او در مسیر دفاع از دهکده خود، به‌تدریج رازهایی را درباره وجود هیولاها و سنگ‌های مرموز کشف می‌کند.

بازی Little Town Hero در تاریخ ۲۵ مهر ماه برای پلتفرم نینتندو سوییچ عرضه شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده