نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

The Elder Scrolls Online: Greymoor توسط استودیو زنیمکس آنلاین معرفی شد

بازی Greymoor بار دیگر طرفداران Elder Scroll را به دنیای بازی Skyrim بازمی‌گرداند. این بازی آنلاین توسط Zenimax Online به‌صورت رسمی معرفی شد.

روز گذشته طرفداران The Elder Scrolls این فرصت را پیدا کردند که پس از گذشت یک سال از کمپین داستانی Season of Dragon، با بازی بعدی استودیو ZeniMax Online آشنا شوند. در طول یک رویداد زنده در HyperX Esports Arena واقع در لاس وگاس، این استودیو، اخبار و تریلر سینمایی جدیدی را از کمپین Dark Heart of Skyrim منتشر کرد، در این تریلر از انتشار چهار بسته الحاقی در طول سال ۲۰۲۰ نیز رونمایی شد.

اولین بسته الحاقی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۰ با نام Harrowstorm منتشر خواهد شد. در این DLC، دو سیاه‌چاله جدید به بازی اضافه خواهند شد که داستان را به سمت بسته الحاقی Greymoor سوق می‌دهند. بخش جدید Greymoor برای عرضه در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۹۹ برای پلتفرم‌های پی‌سی و مک و در تاریخ ۱۳ خرداد ۹۹ برای کنسول‌های پلی‌اسیتشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است. تریلر منتشر شده توسط استودیو زنیمکس آنلاین را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

ماجراهای این بسته الحاقی در ۹۰۰ سال قبل از رویدادهای بازی The Elder Scrolls V: Skyrim جریان دارد. بازی The Elder Srolls Online: Greymoor مناطق آشنایی مانند Solitude و Blackreach را از محدوده غرب بازی اسکایریم را در خود جای داده است. با درنظر گرفتن نسخه جدید و دوباره‌سازی شده از زمان‌های قدیم منطقه Solitude، بازی Greymoor بیش‌از ۳۰ ساعت محتوای جدید را در خود جای داده است تا حس نوستالژی را برای طرفداران بازی Skyrim، دوباره زنده کند.

the elder scrolls online: greymoor

تصویری از منطقه Solitude در بازی The Elder Scrolls Online: Greymoor

بازی Greymoor به‌همراه سیستم جدید Antiquities منتشر خواهد شد. این سیستم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با جست‌وجو در سراسر دنیای Elder Scrolls Online، گنج‌های پنهانی را برای دریافت غنایم و لوازم جنگی ویژه، کشف کنند. همچنین بخش آزمایشی جدید ۱۲ نفره نیز به‌همراه تعادل‌سازی خط مهارت Vampire، ویژگی‌های جدید این بازی خواهند بود. Harrowstorm یکی‌دیگر از ویژگی‌های هیجان‌انگیز این بازی خواهد بود، مأموریت عمومی جدیدی که مشابه به مأموریت‌های Dolmens یا شکار اژدهای بازی Elsweyr عمل می‌کند.

بازیکنان جدید می‌توانند بازی The Elder Scrolls Online: Greymoor را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار پیش‌خرید کنند. با پیش‌خرید این بسته الحاقی جدید، بازیکنان می‌توانند به بازی اصلی Elder Scrolls Online و بسته‌های الحاقی قبلی (Morrowind، Summerset و Elsweyr) به‌همراه آیتم‌های دیگری، دسترسی پیدا کنند.

در کمپین Dark Heart of Skyrim، دو بسته الحاقی دیگر نیز معرفی شدند که به‌ترتیب در سه‌ماهه سوم و چهارم سال جاری میلادی عرضه خواهند شد، گرچه هنوز اطلاعات کاملی از این دو بسته الحاقی منتشر نشده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده