نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

احتمالاً کاراکتر Dante به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه خواهد شد

طبق اطلاعاتی که چندی پیش توسط کپکام منتشر شده بود، به‌نظر می‌رسد که کاراکتر Dante احتمالاً به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه خواهد شد.

نینتندو روز گذشته اعلام کرد که در مراسم نینتندو دایرکت با اجرای ماساهیرو ساکورای در اواخر این هفته، آخرین مبارز بازی Super Smash Bros Ultimate را معرفی خواهد کرد. در حال‌حاضر باتوجه به اخبار فاش شده و شایعه‌ها پیرامون مشخص کردن این کاراکتر، به‌نظر می‌رسد که جامعه طرفداران Super Smash Bros ایده‌های خوبی برای مشخص کردن مبارز بعدی این بازی در ذهن خود دارند.

براساس اطلاعاتی که هفته گذشته منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که احتمالاً کاراکتر دانته از سری بازی‌های Devil May Cry، مبارز بعدی بازی Super Smash Bros Ultimate خواهد بود. مت واکر، تهیه‌کننده کپکام، هفته گذشته در پیغامی به طرفداران این سری محبوب اعلام کرد که به‌زودی خبرهایی از پورت بازی Devil May Cry 3 روی پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. واکر در این پیغام به‌طور ویژه به طرفداران گفت که تاریخ ۲۶ دی را در تقویم‌های خود علامت بزنند، چون در این تاریخ اطلاعات جدیدی از بازی DMC 3 منتشر خواهد شد. در حالی‌که متن پیغام واکر اشارات مستقیمی به نسخه سوییچ بازی DMC 3 داشت، ولی به‌نظر می‌رسد که خبرهایی دیگری نیز در راه است، زیرا در همان تاریخی که واکر اعلام کرده، مراسم نینتندو دایرکت نیز برگزار خواهد شد و احتمالاً این دو خبر به‌هم مرتبط خواهند بود.

Super Smash Bros Ultimate

اضافه شدن کاراکتر دانته به فهرست مبارزان بازی Super Smash Bros Ultimate کاملاً منطقی به‌نظر می‌رسد، چون طرفداران این بازی مدت زیادی است که به‌دنبال ملحق شدن این کاراکتر به بازی Super Smash Bros هستند. کپکام از گذشته نیز به‌دنبال اضافه کردن کاراکترهای خود به این بازی مبارزه‌ای محبوب بوده است، به‌طور مثال شخصیت Mega Man نیز با رضایت کپکام به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه شده است. علاوه‌بر این نیز این ناشر ژاپنی در چندماه گذشته دو بازی از سری Devil May Cry را برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است. اضافه شدن شخصیت دانته به بازی Super Smash Bros قبل از انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی DMC 3 در ماه آینده، اتفاقی است که احتمالاً کپکام نیز با آن موافق خواهد بود.

البته هنوز این خبر به‌طور رسمی توسط نینتندو یا کپکام تأیید نشده است. در حال‌حاضر تا فردا باید صبر کنیم تا اطلاعات جدیدی درباره نسخه سوییچ بازی Devil May Cry 3 به‌دست آوریم و انتظار می‌رود که در این میان اخباری از بازی Super Smash Bros Ultimate نیز منتشر شود. مشخصاً در کمتر از ۴۸ ساعت آینده اخباری رسمی درباره کاراکتر بعدی بازی Super Smash Bros Ultimate منتشر خواهد شد. در حال‌حاضر شایعه‌ها حول اضافه شدن شخصیت دانته بسیار زیاد هستند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده