نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

جوی کان‌ با طرح کنترلر گیم کیوب برای نینتندو سوییچ ساخته شد

اگر به‌دنبالِ جوی کان‌هایی با راحتی کمتر اما زیبایی خیره‌کننده هستید، می‌توانید نگاهی به جوی کان‌هایی با طرحِ کنترلرِ گیم کیوب که به‌تازگی ساخته شده است، بیندازید.

کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی خبرِ ساختِ جوی کان‌هایی از روی کنترلرِ گیم کیوب برای نینتندو سوییچ مخابره شود، اما حالا در تازه‌ترین اخبارِ کنسول‌های بازی مطلع شدیم که این کار توسطِ کاربری در توییتر با نامِ ShankMods انجام شده است. صادقانه بگویم، اگر این تنها یک طرحِ مفهومی هم بود، به اندازه‌ی کافی برای طرفدارانِ این کنسولِ هیبریدی خوش‌آیند بود؛ اما موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانیم Shank خبر از ساختِ این جوی کان‌ها داده است. اگر به هر دلیل فکر می‌کنید که با کنترلرهای جوی کان به اندازه‌ی کافی راحت نیستید، جوی کان‌های طرحِ Gamecube به کارتان می‌آید. دکمه‌ی C-Stick نیز در این کنترلر گنجانده شده که در تصویرِ مربوط‌به آن قابل مشاهده است.

GameCube Joy-Cons for Nintendo

GameCube Joy-Cons for Nintendo

به‌هرشکل، جوی کان‌های طرحِ کنترلرِ گیم کیوب‌ به‌طرزِ شگفت‌انگیزی جذاب هستند. بدیهی است که هیچ‌کس این جوی کان‌ها را به تورنمنتِ Super Smash Bros Ultimate بعدی نمی‌برد، اما آن‌ها به‌عنوانِ یک وسیله‌ی تازه واقعاً تاثیربرانگیز هستند. ما پیش‌ازاین هم شاهدِ مواردی از این دست بودیم، اما جوی‌ کان‌های جدید را می‌توان بهترینِ آن‌ها لقب داد. با اینکه این جوی کان‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسند و عملکردِ خوبی دارند، اما بااین‌حال چه کسی خواهانِ تهیه‌ی آن‌ها است؟ جوی‌کان‌های اصلی سوییچ را اگر بخواهید به‌صورت تکی در دستان‌تان بگیرید، به‌خودی خود کوچک هستند و استفاده از آن‌ها شاید راحت نباشد. حال با وجود این جوی‌کان‌ها با طرح گیم‌کیوب گویا کار سخت‌تر هم می‌شود و گمان نکنم کسی برای تجربه گیمینگ سراغ آن‌ها برود.

با همه‌ی این تفاسیر، احتمالاً استفاده از این جوی کان‌ها برای برخی از بازیکنان جالب خواهد بود و آن‌ها را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. در‌حالی‌که بسیاری از مادها برای بهبودِ تجربه‌ی بازیکنان واردِ عمل می‌شوند، گاهی اوقات هم مشاهده‌ی مواردی نظیرِ جوی کان‌های طرحِ کنترلرِ گیم کیوب جالب است. درحال‌حاضر جوی کان‌های گیم کیوبِ ShankMods در نوعِ خود بی‌نظیر هستند و شاید در آینده شاهد عرضه‌ی آن‌ها نیز باشیم. درهمین‌راستا Shank ویدیویی در صفحه‌ی یوتیوبش منتشر کرده است که نگاهی نزدیک به نحوه‌ی طراحی و ساختِ جوی کان‌های گیم کیوب دارد و تجربه‌ی بازی‌ها با این جوی کان را در معرضِ نمایش قرار می‌دهد. شما می‌توانید این ویدیو را در منبعِ خبر مشاهده کنید و نظرات خود را درباره‌ی جوی کان‌های تازه با وب‌سایتِ زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده