نویسنده: نیما احمدی
// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

اطلاعات و تصاویر جدیدی از ماد Fallout 4 New Vegas منتشر شد

ماد جدید Fallout 4 New Vegas بازی قدیمی New Vegas را بازسازی می‌کند. حال اطلاعات جدیدی از این ماد توسط توسعه‌دهندگان آن منتشر شده است.

قسمت جدید سری محبوب Fallout با نام Fallout 76 نتوانست نظر بازیکنان را به‌خود جلب کند. به‌همین دلیل یک تیم توسعه‌دهنده‌ در زمینه ساخت ماد، به‌صورت جداگانه پروژه‌ی جدیدی را براساس بازی Fallout New Vegas آغاز کرده‌اند. آن‌ها در این پروژه ماد جدیدی را برای بازی Fallout 4 ساخته‌اند تا بازی قدیمی New Vegas را بازسازی کنند. این ماد با نام Fallout 4 New Vegas عرضه خواهد شد. حال این تیم توسعه‌دهنده تصاویر جدیدی از این ماد جدید را در اکانت توییتر خود منتشر کرده است که در آن‌ها می‌توانیم بیابان‌های بازی New Vegas را با گرافیک بهتری مشاهده کنیم.

به‌نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان ماد Fallout 4 New Vegas قصد دارند تا سال جدید خود را با معرفی کارهای خود آغاز کنند. این تیم توسعه‌دهنده در اکانت توییتر خود تصاویر جدیدی از منطقه Mojave Wasteland را با تنظیمات بهینه‌ای منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

Fallout 4 New Vegas

Fallout 4 New Vegas

Fallout 4 New Vegas

تصاویر ماد بازی Fallout 4 New Vegas

همان‌طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید بازسازی بازی New Vegas بااستفاده از موتور گرافیکی Fallout 4 تغییرات زیادی را در واقعی‌تر شدن عناصر بازی ایجاد کرده است. برای مقایسه می‌توانید تصویر قدیمی بازی Fallout New Vegas را در ادامه مشاهده کنید. باید یادآور شویم که بازی اصلی New Vegas در سال ۲۰۱۰ و با سخت‌افزار پلتفرم‌های نسل قبلی تولید و منتشر شده بود.

fallout new vegas

بازی Fallout New Vegas

این مقایسه قدرت و استعداد تیم توسعه‌دهنده ماد جدید را در بازسازی و خلق دوباره‌ی بازی محبوب New Vegas نشان می‌دهد. به‌علاوه این تیم خلاق، از توییت‌های خود استفاده کردند تا سوال‌هایی را که جامعه‌ی طرفداران سری Fallout از آن‌ها دارند را در قسمت نظرات پاسخ دهند. یکی از کاربران درباره پشتیبانی از بسته‌های الحاقی بازی اصلی سوال کرده است و آن‌ها نیز در پاسخ اعلام کردند که تا زمان انتشار ماد به‌صورت کامل، هیچ برنامه‌ای برای این پشتیبانی در ذهن ندارند. یکی‌دیگر از بازیکنان نیز از آن‌ها سوال کرد که این ماد به‌صورت پورت مستقیم برای بازی خواهد بود یا یک لایه بهبودیافته‌ برای بازی است، توسعه‌دهندگان نیز در پاسخ مشخص کردند که آن‌ها تغییراتی متناسب و تایید نشده در کنار محتوای اصلی (New Vegas) ایجاد خواهند کرد.

این بازی جدید با دیگر مادهای بازسازی Fallout: New Vegas که توسط جامعه طرفداران این سری ساخته شده‌اند، تفاوت بسیار زیادی دارد. یکی از مادهای دیگر این بازی با نام New California که پیش‌درآمدی برای بازی New Vegas محسوب می‌شود، از ژوئن ۲۰۱۹ در مرحله آزمایشی بتا قرار دارد. تیم توسعه‌دهنده استودیو بتسدا در چندماه اخیر از موقعیت‌های بحرانی زیادی را تجربه کرده‌اند؛ از معرفی فاجعه‌بار اولین سرویس اشتراکی Fallout تا هک شدن سرورهای بازی Fallout 76.

هنوز تاریخ عرضه ماد Fallout 4 New Vegas به‌صورت رسمی مشخص نشده است. این ماد تنها برای پلتفرم پی‌سی عرضه خواهد شد. اگر می‌خواهید بازی‌هایی با سبک آخرالزمانی را تجربه کنید، بازی Fallout 76 و Fallout 4 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از ماد Fallout 4 New Vegas را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده