// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

یک میلیون کلمه برای متن دیالوگ های Disco Elysium نگارش شده است

حساب کاربری توییتر Disco Elysium در جواب به یکی از کاربران در مورد تعداد کلمه‌های متن دیالوگ‌ها، اعلام کرده که بیش از یک میلیون کلمه برای این بازی نوشته شده است.

Disco Elysium را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های مستقلی دانست که در چند سال اخیر روانه بازار شده است. یکی از مواردی که در دیسکو الیسیوم توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد، روایت‌ داستانی بازی است. Disco Elysium جزو آن دسته از بازی‌هایی است که برای پیشرفت در داستان باید دیالوگ‌های زیادی را بخوانید و تصمیم‌های متفاوتی را بگیرید. ازاین‌رو این سوال پیش می‌آید که استودیو ZA/UM، سازنده دیسکو الیزیوم، چه تعداد کلمه را برای متن دیالوگ‌های بازی درنظر گرفته است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر از روی کنجکاوی از حساب کاربری Disco Elysium سوال کرده تعداد کلمه‌های درنظر گرفته شده برای متن دیالوگ‌های بازی چه مقدار بوده است و خودش حدس زده است که احتمالا بیش از ۲۰۰ هزار الی ۳۰۰هزار کلمه باشد. در ادامه حساب کاربری دیسکو الیسیوم اعلام کرده که استودیو ZA/UM بیش از یک میلیون کلمه را برای متن دیالوگ‌های بازی نوشته است. از آن‌جایی که Disco Elysium یک بازی دیالوگ محور است، وجود این تعداد کلمه آن‌چنان هم غافل‌گیر‌کننده نیست.

Disco Elysium

بااین‌حال دیسکو الیسیوم یک بازی مستقل به‌حساب می‌آید و دقت بالای تیم سازنده در این مورد سبب شده تا Disco Elysium به یک بازی ارزشمند و قابل تحسین تبدیل شود. از دیگر اخبار حول Disco Elysium هم می‌توان به آغاز مراحل توسعه بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اشاره کرد. استودیو ZA/UM اعلام کرده است که Disco Elysium در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود. همچنین ساندترک‌های بازی هم هم‌اکنون در دسترس است.

بازی Disco Elysium توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Disco Elysium، از آن دست بازی‌هایی نیست که هر ساله شاهد تعداد زیادی از آن‌ها در کیفیت‌های مختلف باشیم. استودیو ZA/UM برای اولین بازی خودش، سراغ خلق اثری رفته که از یک طرف، تجربه‌ی نقش آفرینی بسیار پرجزییاتی دارد و سیستم ارتقای شخصیت بسیار کامل و به‌واقع تاثیرگذاری در روند بازی ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، دیسکو الیسیوم یک تجربه کاراگاهی عمیق و درگیر‌کننده است که مدام در جریان آن باید با پیدا کردن سرنخ‌های مختلف و پی بردن به رمز و راز شخصیت‌هایی که در این جهان حضور دارند، معما‌های بازی را حل کنید و از شنیدن داستانی کاملا چندلایه و پر از پیچیدگی‌های شخصیتی عالی لذت ببرید. Disco Elysium از آن دست بازی‌هایی است که تجربه کردنش به تمام افرادی که اندک علاقه‌ای به مدیوم بازی‌های ویدیویی دارند، توصیه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده