نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: سونی در نمایشگاه E3 2020 حضور نخواهد داشت

بر اساس اعلام یک منبع قابل اعتماد، به‌نظر می‌رسد سونی امسال هم همانند سال گذشته برنامه‌ای برای حضور در نمایشگاه E3 2020 ندارد و مایکروسافت نیز از این تصمیم رقیب خود اطلاع کامل دارد.

حدود ۲۰ سال از شروع یکی از مهمترین و بزرگترین رویداد بازی‌های ویدیویی می‌گذرد. نمایشگاه E3 نه‌تنها برای بازی‌سازان بلکه برای گیمرها و علاقه‌مندان به این صنعت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ رویدادی که هرساله در شهر لوس آنجلس امریکا به مدت دو روز در جریان است و استودیوهای بازی‌سازی آثار خود را به‌ نمایش گذاشته و مردم نیز می‌توانند در جمعی هیجان‌انگیز، لحظات فراموش نشدنی‌ای را تجربه کنند. یکی از خبرهایی که سال گذشته پیش از شروع نمایشگاه E3 2019 منتشر شد، عدم حضور سونی و پلی استیشن در این رویداد بود؛ تصمیمی که حتی باعث شد فیل اسپنسر، مدیر عامل ایکس باکس نیز از جای خالی رقیب خود صحبت کند.

باتوجه به شروع سال جدید میلادی و انتشار اخبار مختلف پیرامون نمایشگاه E3 2020، یکی از مهمترین بحث‌های مطرح شده بین گیمرها، پیرامون حضور یا عدم حضور غول ژاپنی در مراسم امسال است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، طبق گزارش سایت VGC، شایعات منتشر شده توسط یک منبع معتبر خبر از این می‌دهد که سونی امسال نیز همانند سال گذشته علاقه‌ای به حضور در نمایشگاه E3 2020 ندارد. منبع ناشناس در خبر خود حتی اعلام کرده است که ایکس باکس نیز از این تصمیم رقیب سنتی خود اطلاع کامل دارد و حضور در نمایشگاه امسال را بر اساس این فرض برنامه‌ریزی می‌کند.

خوشبختانه استودیوهایی که تمایل به حضور در نمایشگاه E3 2020 دارند باید تا سه ماه آینده برنامه خود را به‌صورت رسمی اعلام کنند. با این حساب به‌زودی صحت یا عدم صحت این خبر برای علاقه‌مندان مشخص می‌شود.

باتوجه به نزدیکی معرفی کامل کنسول پلی استیشن 5، به‌نظر شما سیاست‌های اخیر سونی مبنی‌بر عدم شرکت در نمایشگاه‌های E3 چه دلایلی می‌تواند داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده