// جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

رئیس نینتندو از دلیل کم بودن جایزه نقدی مسابقات Super Smash Bros Ultimate می‌گوید

شونتارو فوروکاوا، رئیس شرکت نینتندو، به‌تازگی اعلام کرده است که چرا آن‌ها جایزه نقدی زیادی را برای مسابقات Super Smash Bros Ultimate درنظر نمی‌گیرند.

مقاله‌های مرتبط:

پس از مسابقات Evo 2019، یکی از کاربران توییتر به نام Rod Bresalu اعلام کرده بود که جایزه نقدی درنظر گرفته شده برای Super Smash Bros. Ultimate بسیار کم است. به‌عبارتی، بازیکنی که به فهرست هشت بازیکن برتر برای مسابقات نهایی Evo راه پیدا می‌کند، ۳۵۰ دلار جایزه نقدی دریافت خواهد کرد. این در حالی است که هزینه‌های این بازیکن برای اقامت در هتل بیشتر از ۳۵۰ دلار می‌شود. همچنین نفر اول مسابقات Evo 2019 مبلغ ۲۱۱۸۰ دلار جایزه نقدی از ۳۵ هزار دلار جایزه درنظر گرفته شده را دریافت کرد که نسبت‌به جایزه نقدی ۷۰ هزار دلاری Street Fighter V و ۴۷ هزار دلاری Samurai Shodown رقم کمی است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شونتارو فوروکاوا، رئیس شرکت نینتندو،‌ توضیحاتی را در این مورد منتشر کرده است. در مقایسه با شرکت‌هایی مثل کپکام (Capcom) و رایت گیمز (Riot Games) که هزینه‌های زیادی برای eSports خود خرج می‌کنند، نینتندو جایزه نقدی زیادی را برای مسابقات Evo درنظر نگرفته است. فوکاوارا در توضیحات خود اعلام کرده که عدم سرمایه‌گذاری زیاد روی مسابقات رقابتی، نشان‌دهنده قدرت برند ما است. او دراین‌باره می‌گوید:

eSports جایی است که بازیکنان برای دریافت یک جایزه نقدی با یکدیگر رقابت می‌کنند و کاربران از تماشای این رقابت‌ها لذت می‌برند. ازاین‌رو به یکی از جذاب‌ترین شاخه‌ها در عرصه بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است. در این میان خصومتی وجود ندارد. شرکت ما بازی را می‌سازد که به دور از سن، جنسیت و تجربه، کاربران آن را تجربه می‌کنند. همچنین ما می‌خواهیم که رویدادهایی را برگزار کنیم تا کاربران در آن‌ها شرکت کنند و از رقابت کردن لذت ببرند. داشتن یک دیدگاه مختلف نسبت‌به سایر شرکت‌ها، آن‌ هم زمانی‌که جایزه نقدی زیادی قرار نداده‌ایم، قدرت ما را نشان می‌دهد.

بازی Super Smash Bros Ultimate در دسامبر ۲۰۱۸ عرضه شد و تا به امروز ۱۶ میلیون نسخه فروش داشته است. همچنین بسته‌های الحاقی مختلفی نظیر جوکر از Persona 5 هم به بازی اضافه شده‌اند تا حس‌وحال جدیدی به بازی القا شود. این در حالی است که بازی آلتیمیت در روز عرضه ۷۴ کاراکتر قابل بازی داشت. همچنین کاربران منتظر معرفی پنجمین مبارز بسته الحاقی بازی هستند.

Super Smash Bros Ultimate


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده