نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

بازی های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۰ ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

Batman: The Telltale Series و Tekken 6 از جمله بازی‌هایی هستند که مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۰ به‌صورت رایگان در دسترس مشترکین ایکس باکس لایو گلد قرار می‌دهد.

مایکروسافت برای اولین بار در سال ۲۰۰۲ از سرویس مخصوص خود تحت عنوان Xbox Live رونمایی کرد. سرویسی که خدماتی از قبیل امکان تجربه بازی‌ها به‌صورت آنلاین را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و به‌نوعی نقطه مقابل سرویس PSN سونی و پلی استیشن قرار دارد. اگر از کنسول‌های خانواده ایکس باکس استفاده می‌کنید، احتمالا اطلاع دارید که مایکروسافت سرویس ویژه‌ای را برای ایکس باکس لایو خود به اسم Xbox Live Gold ایجاد کرده است که علاقه‌مندان به استفاده از امکانات ایکس باکس لایو می‌بایست با پرداخت حق اشتراکی، عضو سرویس گلد آن شوند. یکی از امکانات محبوب و دوست داشتنی این سرویس ارایه چهار بازی رایگان در ماه برای مشترکین آن است؛ دو بازی از این تعداد از آثار کنسول ایکس باکس وان و دو بازی نیز از بازی‌های ایکس باکس 360 است.

حال در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت با انتشار تریلری از بازی‌های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۰ مشترکین ایکس باکس لایو گلد خود رونمایی کرد. با نگاهی به‌فهرست این ماه، به این نتیجه می‌رسیم که ردموندی‌ها تلاش زیادی کرده‌اند تا طیف زیادی از گیمرها با سلیقه‌های متنوع از بازی‌های این ماه لذت کافی را ببرند. فهرست چهار بازی ماه ژانویه را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

  • Styx: Shards of Darkness
  • Batman: The Telltale Series
  • Tekken 6
  • Lego Star Wars II: The Original Trilogy

هرکدان از آثار ذکر شده در تاریخ خاص و معینی در دسترس قرار می‌گیرند. Styx: Shards of Darkness از تاریخ ۱ تا ۳۱ ژانویه (۱۱ دی تا ۱۱ بهمن)، Batman: The Telltale Series از ۱۶ ژانویه تا ۱۵ فوریه (۲۶ دی تا ۲۶ بهمن)، Tekken 6 به‌مدت دو هفته از تاریخ ۱ تا ۱۵ ژانویه (۱۱ تا ۱۵ دی) و در آخر نیز Lego Star Wars II: The Original Trilogy از ۱۶ تا ۳۱ ژانویه(۲۶ دی تا ۱۱ بهمن) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی‌های این ماه سرویس ایکس باکس لایو گلد دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

همانطور که مشاهده کردید، دو بازی Lego Star Wars II: The Original Trilogy و Tekken 6 جزو آثار ایکس باکس 360 هستند که خوشبختانه با وجود قابلیت Backward Compatibility، کاربران ایکس باکس وان نیز می‌توانند آنها را تجربه کنند. باتوجه به اینکه افرادی که به‌صورت عادی تمایل به خرید این چهار بازی را داشته باشند، باید ۵۵ دلار هزینه کنند، به‌نظر می‌رسد با پرداخت سالانه ۵۹.۹۹ دلار علاوه‌بر اینکه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، به‌صورت رایگان به تعداد زیادی بازی نیز دسترسی خواهید داشت.

اگر شما هم جزو مشترکین این سرویس مایکروسافت هستید، لطفا نظرات خود درمورد بازی‌های رایگان ماه ژانویه ۲۰۲۰ را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده