// سه شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

به روزرسانی اساسی Ghost Recon Breakpoint تاخیر خورد

یوبیسافت در صفحه رسمی خود در سایت ردیت خبر از تاخیر به‌روزرسانی بزرگ بازی Ghost Recon Breakpoint داد.

بازی Ghost Recon Breakpoint داستانی هشدارآمیز است. در حالی که یوبیسافت، سازنده بازی، هم از جهت مالی و هم از جهت انتقادی روند فوق‌العاده‌ای را طی می‌کند، عملکرد این بازی آن‌چنان بد بوده است که این شرکت را واداشته تا چندین بازی مهم خود را به تاخیر بیندازد و برای پروژه‌های بسیاری در درون خود، دوباره برنامه‌ریزی کند. این داستان نشان می‌دهد که هر چقدر هم شرکتی در اوج باشد، هیچ چیز به طور قطع مشخص نخواهد بود. با این وجود یوبیسافت پشتیبانی از این بازی را قطع نخواهد کرد؛ حتی اگر این اثر از جنبه مالی چندان موفقیت‌آمیز نبوده باشد، ولی باید مقداری بیشتر برای به‌روزرسانی بزرگ این بازی صبر کرد.

برک پوینت پیش از این، چندین آپدیت دریافت کرده است که برخی انتقادهای حول بازی را تغییر داده است. قرار بر این بود که تغییرات بیشتری در این ماه برای این بازی اتفاق بیفتد که Ubisoft در صفحه رسمی خود در ردیت خبر از به تعویق افتادن انتشار این به‌روزرسانی تا اوایل سال میلادی بعدی داد. در این آپدیت رویداد Terminator Live به بازی اضافه خواهد شد و همچنین علاوه‌بر رفع برخی باگ‌های بازی، تغییراتی در گیم‌پلی بازی رخ خواهد داد.

حال تنها باید منتظر ماند و دید که یوبیسافت چگونه عمل خواهد کرد. اگر قرار باشد کسی این بازی را از شکست نجات دهد، قطعا خود یوبیسافت است؛ شرکتی که پیش از این با به‌روزرسانی‌های موثر توانسته بازی‌هایی چون Rainbow Six Siege و For Honor را از لانچ نه چندان موفق خود برهاند. امید است که ارواح نیز با چنین سرنوشتی مواجه شوند. همچنین می‌توانید نقد و بررسی این بازی را در زومجی مطالعه کنید. آیا بازی Breakpoint را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در رابطه با این اثر چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده