نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

The Telltale Batman Shadow Edition امروز برای کنسول‌ ها و پی سی عرضه می‌شود

استودیو Telltale Games از نسخه‌ی مخصوص بازی Batman: The Telltale Series با محتوای جدید و سبک نوآر برای عرضه در روز جاری رونمایی کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، شرکت Athlon Games و استودیوی Telltale Games از بازی The Telltale Batman: Shadows Editon رونمایی کردند. این بازی درواقع نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی Batman: The Telltale Series است که با ویژگی‌های جدید مانند استایل گرافیکی نوآر، بهبود گرافیک بازی و محتوای قابل دانلود جدید برای کاربران پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر ( ازطریق استیم و فروشگاه اپیک) در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این بازی با برچسب قیمتی ۲۹.۹۹ دلاری عرضه خواهد شد اما بازیکنانی که نسخه‌ی اصلی را در اختیار دارند، می‌توانند با پرداخت تنها ۴.۹۹ دلار به محتوای دانلودی Shadows Mode دسترسی داشته باشند و از حالت نوآر اضافه شده به بازی لذت ببرند. 

در جریان ورشکستگی استودیو Telltale Games، این استودیو با شرکت Athlon Games در اوایل سال جاری برای انتشار پنج بازی شامل بازی‌های Batman: The Telltale Series، Batman: Enemy Within و The Wolf Among Us به توافق رسیدند که در حال حاضر این بازی‌ها برای خرید در دسترس هستند. 

جیمی اتیلی، مدیرعامل استودیو Telltale Games در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: 

ما از اینکه می توانیم میراث یکی از نماد‌های استودیو Telltale Games را با انتشار نسخه‌ی The Telltale Batman Shadows Edition ادامه دهیم بسیار خوشحال هستیم. این تنها قدم نخست ما برای ساخت بازی‌های گسترده از سری‌ بازی‌های محبوب خود است و امیدواریم که در ماه‌های پیش رو بتوانیم بیشتر از برنامه‌های خود با شما صحبت کنیم. 

شرکت Athlon Games خلاصه‌ای از بازی Batman: The Telltale Series را در سایت خود اینگونه ارائه داده است: 

بازی ‌Batman: The Telltale Series بازیکنان را به درون ذهن مغشوش بروس وین در روایتی اورجینال و خشن می‌فرستد و آن‌ها را با کشف عواقب عجیب و دور از ذهن انتخاب‌های شوالیه‌ی تاریکی، به چالش می‌کشد. به‌عنوان بتمن، بازیکنان با متحدان و مخالفان کلاسیک کامیک‌های این شخصیت رو‌به‌رو می‌شوند و معنای واقعی بودن در لباس بتمن در قالب بروس وین را درک می‌کنند. 

در جریان مراسم The Game Awards امسال شرکت Telltale Games اعلام کرد که ساخت بازی The Wolf Among Us 2 ادامه خواهد یافت که خبر بسیار خوبی برای طرفداران این استودیو محسوب می‌شود. 

نظر شما راجع به آینده استودیو Telltale Games چیست؟ آیا این استودیو می‌تواند به روزهای اوج خود بازگردد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gamatsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده