نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ عرضه نسخه‌ های کنسولی بازی Two Point Hospital تأیید شد

تاریخ انتشار بازی Two Point Hospital، محصول تو پوینت استودیوز و سگا برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مشخص شد.

در طول همکاری Two Point Studios و سگا، بازی Two Point Hospital در سال ۲۰۱۸ برای ویندوز عرضه شد و برنامه‌ریزی شده بود تا در سال ۲۰۱۹ برای کنسول‌ها نیز منتشر شود. متأسفانه، این دو استودیو تصمیم گرفتند تا عرضه‌ی این بازی را برای کنسول‌های نسل هشتمی تا سال ۲۰۲۰ به تأخیر بیندازند. در زمان انتشار این خبر، هیچ تاریخ دقیقی برای بازی Two Point Hospital مشخص نشد، ولی کمی بعد خبرهایی درباره تاریخ عرضه این بازی فاش شدند. در اوایل آذر ماه، فهرستی از بازی‌های ایکس‌باکس وان در فروشگاه مایکروسافت منتشر شد که نشان می‌داد بازی Two Point Hospital در تاریخ ۶ اسفند برای این کنسول عرضه خواهد شد.

سگا در مورد این خبر واکنش نشان نداد، ولی امروز این ناشر بزرگ تاریخ ۶ اسفند را برای عرضه تمام نسخه‌های کنسولی بازی Two Point Hospital به‌صورت رسمی تأیید کرد. این بازی به دو صورت دیجیتالی و فیزیکی هم‌اکنون از طریق فروشگاه‌های رسمی کنسولی قابل پیش‌خرید است. نسخه‌های جدید بازی Two Point Hospital به‌همراه DLCهای Bigfoot و Pebberley Island عرضه خواهند شد.

نسخه کنسولی بازی Two Point Hospital رقبای زیادی در زمان عرضه خود خواهد داشت و باید با بازی‌هایی مانند Mega Man Zero/ZX Legacy Collection، Iron Man VR و One Punch Man رقابت کند. در قسمت زیر می‌توانید تریلر زمان انتشار نسخه کنسولی بازی Two Point Hospital را مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده