نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳

همکاری دوباره سازنده Moonlighter با 11Bit برای انتشار اثری با اسم رمز Project Foxhole

کمپانی 11Bit وظیفه‌ی انتشار دو بازی مستقل تازه از سازندگان بازی‌های Moonlighter و Seven: The Days Long Gone را بر عهده گرفت.

کمپانی ۱۱ بیت (11Bit) به‌عنوان یک ناشر کوچکِ بازی‌های مستقل به رشد خود ادامه می‌دهد. سه بازی آخر این کمپانی یعنی Frostpunk ،Moonlighter و Children of Morta همگی عملکرد بسیار خوبی داشتند. حال مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، این ناشر از همکاری با دو استودیو برای انتشار بازی‌های آتی آن‌ها خبر داده است. این بازی‌ها با اسم رمز Project Foxhole و Project Vitriol شناخته می‌شوند و شما احتمالاً با سازندگان آن‌ها آشنایی دارید.

بازی Project Foxhole به‌وسیله‌ی استودیوی دیجیتال سان گیمز (Digital Sun Games) که احتمالاً آن را به‌خاطر ساخت بازی Moonlighter به یاد دارید، مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. به‌غیر از اینکه Project Foxhole یک آی‌پی تازه است، متاسفانه آن‌ها اطلاعات بیشتری را در مورد آن به اشتراک نگذاشتند. خاویر خیمنز، مدیرعامل استودیوی Digital Sun Games نیز درباره‌ی همکاری تازه‌ی تیمش با 11Bit اظهار داشت:

ما بیش‌ازاندازه خواهان همکاری دوباره با این افراد بودیم. ما احساس می‌کنیم که 11Bit کار شگفت‌انگیزی را با انتشار بازی Moonlighter انجام داد و هر دو ما می‌خواهیم که در کنار هم کارهای بهتری انجام دهیم. این واقعاً به همین سادگی است.

در سوی دیگر Project Vitriol را داریم که سازنده‌ی Seven: The Days Long Gone یعنی فولز تئوری (Fool’s Theory) با همکاری کمپانی 11Bit روی آن کار می‌کند. بااینکه بازی Seven: The Days Long Gone اثری در سبک مخفی‌کاری بود، استودیوی Fool’s Theory تایید کرد که Project Vitriol یک بازی «نقش‌آفرینی هدفمند» است. یعقوب روکوش، مدیرعامل استودیو ضمن تمجید از همکاری با 11Bit اظهار داشت که فولز تئوری از همکاری با این ناشر واقعاً خوشحال است. او اضافه کرد که 11Bit به‌خاطر تواناییش در تشخیص ماهیت منحصربه‌فرد بازی‌ها شناخته می‌شود و اعتقاد دارد که Project Vitriol کاملاً با پروژه‌هایی که آن‌ها علاقه‌مند به کار روی آن‌ها هستند، تناسب دارد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

به‌هرشکل، به محض رونمایی کمپانی 11Bit از Project Foxhole و Project Vitriol، شما می‌توانید خبرهای مربوط‌به آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده