نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: تداوم صدرنشینی فیفا 20 برای دومین هفته متوالی

در هفته منتهی به ۱۶ آذر، فیفا 20 توانست صدرنشینی‌اش در جدول فروش هفتگی انگلستان را که از هفته پیش آغاز شده بود، تکرار کند. 

به رسم هر هفته، جدید‌ترین گزارش از فروش بازی‌ها در انگلستان منتشر شده است که بر اساس آن، این هفته هم فیفا 20 را در صدر جدول داریم. شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز هفته گذشته و به لطف تخفیف‌های بلک فرایدی توانست به جایگاه نخست جدول برسد و این هفته هم این رتبه را تکرار کرده است. چنین اتفاقی در مورد رتبه دوم و بازی Call of Duty: Modern Warfare هم صدق می‌کند که توانسته رتبه هفته گذشته خودش را تکرار کند. با این حال از رتبه سوم، کم کم تغییرات هم در جدول شروع می‌شوند و در این جایگاه شاهد بازی Mario Kart 8 Deluxe هستیم که پس از دو هفته حضور در رتبه هفتم، این هفته با چهار پله صعود به جایگاه سوم رسیده است. 

در رتبه چهارم، بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار گرفته که نسبت به هفته پیش یک پله سقوط داشته و در رتبه پنجم هم Pokémon Sword دیده می‌شود که یک پله صعود را تجربه کرده است. تنها بازی‌ای که هفته پیش جایی در بین ۱۰ بازی پرفروش نداشت و این هفته موفق به ورود به این جمع شده، Just Dance 2020 است که با صعودی هفت پله‌ای خودش را از رتبه سیزدهم هفته گذشته به جایگاه شِشُم رسانده است. در رتبه هفتم شاهد Luigi's Mansion 3 با دو پله صعود هستیم و در رتبه هشتم هم Sea of Thieves قرار گرفته که سقوطی چهار پله‌ای داشته است. 

در نهایت در دو رتبه پایانی جدول، Minecraft: Xbox Edition و Pokémon Shield قرار گرفته‌اند که به ترتیب چهار و دو پله سقوط را تجربه کرده‌اند. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۱۶ آذر را مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱FIFA 20تکرار رتبه هفته گذشته
۲۲Call of Duty: Modern Warfareتکرار رتبه هفته گذشته
۳۷Mario Kart 8 Deluxe-
۴۳Star Wars Jedi: Fallen Order-
۵۶Pokémon Sword-
۶۱۳Just Dance 2020-
۷۹Luigi's Mansion 3-
۸۴Sea of Thieves-
۹۵Minecraft: Xbox Edition-
۱۰۸Pokémon Shield-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده