نویسنده: نیما احمدی
// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

بازی بتل رویال Spellbreak برای پلی‌ استیشن 4 معرفی شد

بتل رویال جدید پلی‌ استیشن 4 با نام Spellbreak در جریان برنامه State of Play معرفی شد.

بازی Spellbreak ترکیبی از جادو و بازی های بتل رویال برای کنسول پلی‌ استیشن 4 خواهد بود. بازیکنان در این بازی باید از بین دسته‌های مختلف کاراکتر خود را انتخاب کنند و در منطقه‌ای برای زنده ماندن بجنگند. بازی Spellbreak در بهار سال ۲۰۲۰ به‌صورت نسخه‌ی بتا کار خود را آغاز خواهد کرد. این بازی از تابستان سال ۲۰۱۸ تاکنون در حال توسعه بوده است.

Spellbreak

تصویری از بازی Spellbreak

بازی Spellbreak توسط استودیوی پرولتاریات (Proletariat) توسعه یافته است. این استودیو تاکنون بازی‌هایی مانند Stream Legends، Streamline و World Zombination را خلق کرده است. Founder Packهای بازی Spellbreak هم‌اکنون از طریق وبلاگ Playspellbreak.com قابل خریداری هستند. Founder Packهای این بازی به سه دسته تقسیم می‌شوند: Mage Pack، Battlemage Pack و Master Pack. هرکدام از این بسته‌ها ویژگی‌های به‌خصوصی دارند که دسترسی‌های متفاوتی به بازیکنان می‌دهند.

ویژگی‌ها و قیمت Founder Packها:

Mage Pack: دسترسی به تمام فازهای آزمایشی و انتشار بازی. در زمان انتشار، بازیکن مبلغ ۳۵ دلار پول رایج بازی به‌ همراه آواتار و نشان اختصاصی Mage در بازی دریافت خواهد کرد. قیمت این بسته ۴۹.۹۹ دلار است.

Battlemage Pack: دسترسی به تمام فازهای آزمایشی و انتشار بازی. در زمان انتشار، بازیکن مبلغ ۶۰ دلار پول رابج بازی به همراه آواتار و نشان اختصاصی Mage و Battlemage درون بازی دریافت خواهد کرد. قیمت این بسته ۷۹.۹۹ دلار است.

Master Pack: دسترسی به تمام فازهای آزمایشی و انتشار بازی. در زمان انتشار، بازیکن مبلغ ۱۵۰ دلار پول رایج بازی به همراه آواتار و نشان اختصاصی Mage، Battlemage و Master درون بازی دریافت می‌کند. قیمت این بسته ۱۱۹.۹۹ دلار است.

تریلر این بازی را می‌توانید در ادامه تماشا و دانلود کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده