// سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰

تریلر جدید Twin Peaks VR ما را به دنیای عجیب این بازی می‌برد

استودیو Collider Games تنها چند روز پیش از انتشار بازی Twin Peaks VR، تریلری جدید از آن را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی واقعیت مجازی Twin Peaks VR منتشر شده است که دنیای عجیب، مرموز و منحصربه‌فرد این بازی را نشان می‌دهد. بازی قرار است در ماه جاری میلادی به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شود. بخش‌هایی از توضیحات استودیو Collider Games، سازنده‌ی بازی، در زیر قابل مطالعه است:

بازی Twin Peaks VR با ترکیب ژانرهای فراطبیعی (SuperNatural)، ماجراجویی و فرار از اتاق، بازیکنان را به چالش‌ حل معماهایی دعوت می‌کند که در محیط‌های عجیب و پر از جزییات بازی وجود دارند.

این بازی که براساس سریالی با همین نام ساخته شده است، شما را به مکان‌های مرموز و نام‌آشنایی مانند Sheriff's Department و Glastonbury Grove و سایر صحنه‌های وقوع جرم می‌برد و علاوه‌بر آن‌چه در سریال دیده شده است، معماهای سختی را نیز پیش‌روی شما قرار می‌دهد که باید آن‌ها را حل کنید. یکی دیگر از المان‌هایی که در این بازی قرار داده شده، فرار از اتاق است که در نوع خود جالب به‌‌نظر می‌رسد. می‌توانید تریلر بازی Twin Peaks VR را از طریق یوتیوب تماشا کنید.

بازی Twin Peaks VR قرار است برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت، HTC Vive و HTC Vive Cosmos از طریق فروشگاه استیم منتشر شود. استودیو Collider Games اعلام کرده است که نسخه‌های سازگار با هدست‌های پلی‌استیشن VR و آکیولس کوئست نیز در دست ساخت قرار دارند و در آینده منتشر خواهند شد. با توجه به ویژگی‌ها و جزییاتی که بازی دارد و همچنین در مقایسه با بازی‌های واقعیت مجازی دیگری مانند Half-Life: Alyx، انتظار می‌رود که با قیمت کمتری عرضه شود.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده