// شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

رایت گیمز بخش نشر بازی های خود با نام Riot Forge را راه‌اندازی کرد

Riot Forge نام بخش نشر بازی رایت گیمز است که با محوریت گسترش جهان League of Legends توسط سایر استودیوهای Third Party راه‌اندازی شده است.

مدتی پیش بود که شرکت رایت گیمز (Riot Games) به مناسبت ۱۰ سالگی League of Legends، پروژه‌های جدید خود را معرفی کرد که اکثر آن‌ها در جهان League of Legends جریان دارند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرک رایت گیمز قصد دارد به‌واسطه استودیوهای Third Party جهان League of Legends را بیش‌ازپیش گسترش دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، رایت گیمز در جریان یک معرفی اعلام کرد که بخش نشر بازی‌های خود را با نام رایت فورج (Riot Forge) راه‌اندازی کرده است. رایت فورج روی گسترش جهان League of Legends توسط استودیوهای Third Party تمرکز خواهد کرد. در وبسایت رایت فورج دراین‌باره نوشته شده است:

ما یک بخش نشر بازی هستیم که شامل گیمرها و توسعه‌دهندگان می‌شود. هدف ما این است که ازطریق همکاری با سایر استودیوهای سراسر جهان، بازی‌های بیشتری با محوریت League of Legends را در اختیار کاربران قرار دهیم. جهان LOL و قهرمان‌های آن ایده‌های بی‌انتهایی را در خود جای داده‌‌اند. با صبر، حمایت و بردباری همکاران‌مان می‌توانیم تجربیاتی را ارائه دهیم تا سایر کاربرهای بتوانند LOL را به راه‌وروش‌های مختلف و جدیدی تجربه کنند. 

در انتها اعلام شده که بازی‌های مختلفی در دست توسعه هستند که توسط رایت فورج منتشر می‌شوند، اما اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده است. بااین‌حال، در روز جمعه و مراسم The Game Awards 2019، شاهد معرفی اولین بازی هستیم که توسط رایت فورج منتشر می‌شود. صفحه توییتر The Game Awards اعلام کرده که رایت گیمز برای اولین بار در این مراسم حضور دارد و اولین بازی آن‌ها که تحت لیبل رایت فورج منتشر می‌شود، معرفی خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده